  • Data: 2010-03-14 20:14:50
    Temat: Re: youtube w telewizjach - prawne podstawy
    Od: "1634Racine" <1...@R...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Przemysław Adam Śmiejek in news:hnj6k4$jpu$1@news.interia.pl
    > Tak.

    JESTES PEWIEN, że jesli umiescisz swoj utwor na yt, to za jego wykorzystanie
    MUSISZ otrzymac tantiemy? Jesliś pewien, to pewnie wiesz: GDZIE JEST TO
    ZAPISANE?
    (a co z notką regulaminowa, ze umieszczajac na yt zgadzasz sie na
    rozpowszechnianiem kopiowanie itp itd, hm? Ktos tutaj w watku o tym pisal,
    tylko jakos nie chce mu sie podpowiedziec linka do regulaminu, ze nie
    wspomne o precyzyjnej interpretacji :) , a ja PYTAM O PRECYZJĘ w tej
    sprawie, bowiem tak "mniej wiecej" to i ja wiem.

    > Tylko przemyślałem
    > temat i to o czym piszesz łapie się pewnie na cytat.

    moje pytanie jest natury ogolnej.
    btw:
    za cytaty tez sie placi.
    Ja pytam o regulacje prawne zwiazane z korzystaniem z YT.