  • 11. Data: 2007-04-28 22:34:26
    Temat: Re: wywóz śmieci
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Gotfryd Smolik news" <s...@s...com.pl> napisał w wiadomości
    news:Pine.WNT.4.64.0704282317420.3148@athlon64...

    > Hm... u mnie w okolicy jeżdżą co najmniej dwie firmy odbierające
    > śmieci, jedna komunalna, druga zupełnie prywatna (s.j. prowadząca
    > taką działalność *w skali całego kraju*!).
    > Na jakiej podstawie uchwała gminy miałaby wpływać na ustalenia umowy?

    Wiele gmin ma sprawę rozwiązaną tak, że to gmina wynajmuje firmy odbierające
    śmieci, natomiast mieszkańcy płacą w jakiejś tam formie gminie. W jednej z
    okolicznych przykładowo są specjalne worki, które w cenie zawierają opłatę za
    wywóz. Wynajęta przez gminę firma tylko takie worki zbiera.

  • 12. Data: 2007-05-02 07:15:26
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Jotte pisze:

    > Guzik prawda. Zawrzeć umowę mogą także 3, 5, a nawet więcej stron.

    Naprawdę?

    > Nieprawda.

    Tylko co?

    --
    @2007 Johnson
    j...@p...com

  • 13. Data: 2007-05-02 10:04:06
    Od: Artur <s...@r...pbz>

    Dnia Wed, 02 May 2007 09:15:26 +0200, Johnson napisał(a):

    > Naprawdę?

    A co z konsorcjum?
    To wszak także *umowa* - co *najmniej* dwóch podmiotów.

  • 14. Data: 2007-05-02 11:23:59
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Artur pisze:

    > A co z konsorcjum?

    No co? Cóż to?
    A o tym, że "jedną stroną" umowy mogą być dwa podmioty słyszałeś?

    > To wszak także *umowa* - co *najmniej* dwóch podmiotów.

    I co w związku z tym?
    Czy pisałem do autora wątku, by mu coś wyjaśnić jego sytację, a nie po
    to by inni się czepiali ...
    Od tej pory jak będę podawał definicję to wyraźnie to zaznaczę :)

    Dobra, dla czepiaczy podaję definicję:

    a co tam, nie będę się wysilał:
    http://pl.wikipedia.org/wiki/Umowa

    Zadowoleni ?

    --
    @2007 Johnson
    j...@p...com

  • 15. Data: 2007-05-04 08:37:43
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Wed, 2 May 2007, Johnson wrote:

    > Naprawdę?

    A nie?
    Umowa komisu jest 3-stronna czy nie?

    > Tylko co?

    No niektóre "podpisane" ustalenia mogą stać się nieaktualne
    z mocy przepisów :)
    W skrajnym przypadku strona umowy może wziąć i umrzeć, co dość
    skutecznie wyjaśnia że zmiana zakresu zobowiązań jednostronnie
    jest jednak możliwa, niezależnie co w umowie zapisano!

    PS: oczywiście to jest OT :)

    pzdr, Gotfryd

  • 16. Data: 2007-05-04 09:06:06
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Gotfryd Smolik news pisze:

    > Umowa komisu jest 3-stronna czy nie?

    I co w ramach umowy komisu wywożą śmieci?

    A poza tym umowa komisu ma tylko dwie strony (komisanta i komitenta)

    --
    @2007 Johnson
    j...@p...com