  • 51. Data: 2017-09-08 13:20:34
    Temat: Re: wytoczenie auta
    Od: g...@s...invalid (Adam Wysocki)

    Marek <f...@f...com> wrote:

    > To co przewiduję prawo nie jest tak skuteczne jakbyś oczekiwał.

    Sposoby bezprawne znam, i sposoby na narobienie sobie kłopotów też znam.
    Chodzi mi o skuteczne sposoby zgodne z prawem...

    --
    [ Email: a@b a=grp b=chmurka.net ]
    [ Web: http://www.chmurka.net/ ]

  • 52. Data: 2017-09-08 13:25:35
    Od: g...@s...invalid (Adam Wysocki)

    Shrek <...@w...pl> wrote:

    > Toż o tym pisałem. Wadą w zasadzie każdego rozwiązania jest w takim
    > przypaku eskalacja "przemocy".

    Kulturalna, ale stanowcza karteczka jednak ma mniejszy potencjał eskalacji
    przemocy, a większy potencjał dotarcia do rozsądku zastawiającego, niż KK
    :) Inna sprawa, że niektórzy tego rozsądku nie mają wcale i wtedy nic nie
    pomoże.

    > jest to, że garaż jako całość stanowił nieruchomość wspólną i wszyscy
    > ponosili na niego solidarnie opłaty, natomiast prawo do wyłacznego
    > korzystania dotyczyło konkrtetnych miejsc.

    Czyli stawiałeś na parkingu, ale poza miejscami wyznaczonymi?

    No, to tak się generalnie robi, i najczęściej nikomu to nie przeszkadza...
    chyba że trafi się na nadgorliwego buraka, mniej więcej ten sam typ, który
    zajeżdża drogę, żebyś przypadkiem nie przejechał, jak on musi stać w
    korku. Ale czy parkowanie poza wyznaczonym miejscem jest zgodne z prawem,
    tego nie wiem. W końcu nie można poza wyznaczonymi miejscami postawić
    czegokolwiek, ani np. samochodu (nawet jakby nie zastawiał), więc czemu
    (prawnie, nie zdroworozsądkowo) można byłoby postawić motocykl?

    --
    [ Email: a@b a=grp b=chmurka.net ]
    [ Web: http://www.chmurka.net/ ]

  • 53. Data: 2017-09-08 13:26:56
    Od: g...@s...invalid (Adam Wysocki)

    Robert Tomasik <r...@g...pl> wrote:

    > Jeśli wiedziałeś kto, to gwarantuję Ci, że można było odbitki linii
    > papilarnych z naklejek zdjąć albo wymaz DNA do badań. Problemem jest
    > zazwyczaj to, ze nie wiadomo do kogo to dopasować.

    Policji chciałoby się sprawdzać linie papilarne przy takim drobiazgu?

    --
    [ Email: a@b a=grp b=chmurka.net ]
    [ Web: http://www.chmurka.net/ ]

  • 54. Data: 2017-09-08 13:32:33
    Od: g...@s...invalid (Adam Wysocki)

    RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl> wrote:

    > Największe obciążenie rozrządu jest przy zapalaniu na pych/zaciąg.

    Bo rozpędzasz samochód i gwałtownie puszczasz sprzęgło, czyli jest udar.
    Przy wyciągnięciu samochodu na biegu to nie zachodzi.

    --
    [ Email: a@b a=grp b=chmurka.net ]
    [ Web: http://www.chmurka.net/ ]

  • 55. Data: 2017-09-08 13:34:03
    Od: g...@s...invalid (Adam Wysocki)

    Wiesiaczek <W...@v...pl> wrote:

    > Sam to wymyśliłeś. Prawda? :)

    A ma?

    --
    [ Email: a@b a=grp b=chmurka.net ]
    [ Web: http://www.chmurka.net/ ]

  • 56. Data: 2017-09-08 13:34:47
    Od: g...@s...invalid (Adam Wysocki)

    Robert Tomasik <r...@g...pl> wrote:

    > Nie. To już problem osoby naruszającej samowolnie jego własność.

    Dlaczego? A jak wypychający uszkodzi samochód w inny sposób (np. porysuje
    mu się), to też będzie problem naruszającego, a nie wypychającego?

    --
    [ Email: a@b a=grp b=chmurka.net ]
    [ Web: http://www.chmurka.net/ ]

  • 57. Data: 2017-09-08 15:46:05
    Od: Wiesiaczek <W...@v...pl>

    W dniu 08.09.2017 o 13:34, Adam Wysocki pisze:

    > A ma?

    Ma dokładnie takie samo znaczenie. Prędkość auta i obroty silnika są ze
    sobą związane.

    --
    Wiesiaczek (dziś z DC)
    "Ja piję tylko przy dwóch okazjach:

  • 58. Data: 2017-09-08 16:20:38
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    a.pl...
    W dniu 07-09-17 o 22:10, Shrek pisze:

    >Ciekawe, jak się wytłumaczy z paluszków na naklejce, albo DNA na
    >kleju.

    Nie bedzie sie musial tlumaczyc, bo Ygrekowski uslyszy "prosze nas nie
    pouczac so mamy robic".

    A jak bedzie musial, to sie wytlumaczy - a tak, mam takie kutasy w
    duzej ilosci, czasem dostaje, czasem rozdaje, to i odciski sa.
    Ale nie ja naklejalem.
    A pan to gdzie radiowoz parkuje ? :-)

    >I oczywiście do każdej naklejki technika nie ma sensu ściągać, ale w
    >opisanym przez Ciebie przypadku spokojni by można stalking dowodzić,
    >albo zmuszanie do określonego zachowania - a później jeśli nawet
    >spadnie
    >na wykroczenie, to dowód zostaje.

    Zanim kogos przekonasz, ze to ciezkie przestepstwo i trzeba
    natychmiast slady zabezpieczyc, to deszcz je zmyje :-)
    No chyba, ze jestes synem komendanta, komendantem, albo prokuratorem.
    Albo dzialaczem PiS :-)

    A paluszki to teraz w wydziale paszportowym sa ...

    J.

  • 59. Data: 2017-09-08 16:43:00
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2017-09-08 o 13:26, Adam Wysocki pisze:

    > Policji chciałoby się sprawdzać linie papilarne przy takim drobiazgu?

    Jak nakleją twojemu przedpiscy to pewnie sprawdzą.
    Jak tobie wybiją szybę żeby wyjąć radio to dzielnicowy
    spisze protokół i zaniesie do segregatora opisanego "do umorzenia".
    Pod warunkiem że się uprzesz że mają coś robić.

    Pozdrawiam

  • 60. Data: 2017-09-08 16:45:03
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2017-09-08 o 15:46, Wiesiaczek pisze:

    > Ma dokładnie takie samo znaczenie. Prędkość auta i obroty silnika są ze
    > sobą związane.

    O czymś takim jak biegi słyszałeś ?
    A to że prędkość na zadanych obrotach zależy od biegu nie zauważyłeś?