    Subject: Re: wytoczenie auta
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    <oomlke$spp$1@node1.news.atman.pl> <oomol3$vg7$2@node1.news.atman.pl>
    <oomqqh$h8l$7@node2.news.atman.pl> <oooluj$bch$3$gof@news.chmurka.net>
    <oop93l$e0p$1@node1.news.atman.pl> <oorc72$dfd$5$gof@news.chmurka.net>
    <oorq0b$pvk$3@node1.news.atman.pl>
    <59b19ba4$0$5143$65785112@news.neostrada.pl>
    <oos830$r8m$1@node2.news.atman.pl>
    <59b1a559$0$646$65785112@news.neostrada.pl>
    <oos934$r8m$4@node2.news.atman.pl>
    <59b1aaef$0$15200$65785112@news.neostrada.pl>
    <oot5si$p1o$1@node2.news.atman.pl>
    <59b27522$0$5153$65785112@news.neostrada.pl>
    <oougla$1vc$1@node2.news.atman.pl>
    <59b320b5$0$655$65785112@news.neostrada.pl>
    <op033f$d6$1@node1.news.atman.pl>
    <59b3d283$0$15191$65785112@news.neostrada.pl>
    <op0m4e$j50$1@node1.news.atman.pl>
    From: Robert Tomasik <r...@g...pl>
    Date: Sat, 9 Sep 2017 15:26:03 +0200

    W dniu 09-09-17 o 14:17, Shrek pisze:

    > No to się zdziwię;) Dawaj na dzień dobry sygnaturę do jakiegoś podobnego
    > wyroku, to będzie temat do dyskusji. Bo na razie to wymyślasz skrajnie
    > nieprawdopodobne scenariusze.

    A jak Ci podam, to jak do akt dojdziesz. Po prostu wpisałem w Google.
    Pierwwze znalezione:
    http://motoryzacja.interia.pl/wiadomosci/polski-kier
    owca/news-chcesz-ukarac-drogowego-chama-zaplacisz-10
    00-zl,nId,2313984

    Poszukaj sam sobie więcej. Uwierz, że bezkarność kretynów z nalepkami
    wynika tylko i wyłącznie z tego, ze trafiają na osoby,którym nie chce
    się pieniaczyć.

    > No to dochodź. Problemem (a raczej rozwiązaniem problemu) jest to, że
    > sąd musi twoje przekonanie podzielić. "Panie, to terrorysta! Talib
    > normalnie - kutasa najkleił na szybę!"

    Największym problemem bywa znalezienie sprawcy. Bo jak sprawca będzie,
    to znalezienie podstawy prawnej do ukarania go za bezprawne działania
    jest kwestią czysto akademicką.

    > Ale my tu nie o mordobiciu, bo to jest realne rozwiązanie, a o tym, ze
    > sąd przyklepie zwrot kosztów lawety i wymiany szyby w aso z samochodem
    > zastępczym i zdejmowaniu odcisków, bo ci ktoś kutasa nakleił. Przestań
    > fantazjować.

    Nie pisałem nigdzie o wymianie szyby, tylko jej czyszczeniu. Samochodem
    z zaklejonym polem widzenia kierującego jechać nie możesz, bo sprawiasz
    zagrożenie. To akurat Ty teraz próbujesz fantazjować. Samo mycie szyby
    wartości przestępstwa nie przekroczy, le laweta z myciem już może,
    zwłaszcza, jak tych naklejek będzie kilka. No i chwilę to trwa, a
    wypożyczenie samochodu zastępczego kosztuje też niemało. Nie dostrzegasz
    tego, że dla użytkownika pojazdu ta Twoja nalepka za 2 zł może
    spowodować straty na kilka tysięcy złotych i jak Cie złapią, to będziesz
    to w postępowaniu odszkodowawczym musiał zapłacić.