eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawowytoczenie auta › Re: wytoczenie auta
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!newsfeed.neostr
    ada.pl!unt-exc-01.news.neostrada.pl!unt-spo-a-02.news.neostrada.pl!news.neostra
    da.pl.POSTED!not-for-mail
    Subject: Re: wytoczenie auta
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    References: <oom9qk$gcj$1@node1.news.atman.pl>
    <59af193b$0$15207$65785112@news.neostrada.pl>
    <ooqtu8$liq$1@node2.news.atman.pl> <oorq23$pvk$4@node1.news.atman.pl>
    <oos700$91l$2@node1.news.atman.pl> <oos8eu$r8m$2@node2.news.atman.pl>
    <oosg9v$6nc$1@node2.news.atman.pl> <oot6us$p1o$2@node2.news.atman.pl>
    <ootmdf$9ah$1@node2.news.atman.pl> <ooui0d$1vc$3@node2.news.atman.pl>
    <oouim6$i95$1@node1.news.atman.pl> <ooujk4$1vc$5@node2.news.atman.pl>
    <ooukpj$6f9$1@node2.news.atman.pl> <oov28e$1m7$1@node1.news.atman.pl>
    <op0a2h$lj3$1@node2.news.atman.pl>
    From: Robert Tomasik <r...@g...pl>
    Date: Sat, 9 Sep 2017 13:44:56 +0200
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.0; rv:38.0) Gecko/20100101 Thunderbird/38.5.0
    MIME-Version: 1.0
    In-Reply-To: <op0a2h$lj3$1@node2.news.atman.pl>
    Content-Type: text/plain; charset=utf-8
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Lines: 28
    Message-ID: <59b3d43b$0$5148$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 83.7.163.41
    X-Trace: 1504957499 unt-rea-a-01.news.neostrada.pl 5148 83.7.163.41:51754
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:764469
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 09-09-17 o 10:51, RadoslawF pisze:

    >> Znasz choć jeden taki przypadek. Bo skoro 0-2000 powodowałbyby to
    >> 2500-6000 tym bardziej. A nic się nie dzieje.
    > Żadne tym bardziej.
    > jak to robisz od zera z nieruchomymi elementami uderzenie masz największe.

    No ale bez obrzucania się epitetami pomyślmy. Rozrusznik napędzając koło
    zamachowe też od zera do tych 1.000 obr/min rozpędza ten silnik. 1.000
    obrotów na I czy II biegu, to mniej więcej tyle, ile masz przy pchaniu
    pojazdu. Ale przy pchaniu jeszcze łagodzisz uderzenie sprzęgłem, które
    łagodzi uderzenie.

    >> A jakie ma to znaczenie czy 0,1 obrotu ma minutę czy -0,1?
    >> Twierdziłeś,ze chodzi o to, że od 0 do 2000.
    > W przypadku zapalania. W przypadku przepychania stojaka na parkingu
    > chodzi o kierunek w którym zakręcisz silnikiem.

    To faktycznie może być problem. Może się okazać,ze samochód na
    wstecznym, a jedziemy do przodu, albo odwrotnie. I to może być argument.

    > Mechanizm rozrządu jest zaprojektowany do pracy w jednym kierunku
    > ze zmiennymi prędkościami. Jak go zakręcisz w drugą to jakie prawo
    > fizyki zabroni mu się zepsuć?

    Ale to argument za nieprzepychaniem, a nie niezapalaniem na popych. Przy
    czym strony w sądzie cywilnym mogą się pieniaczyć.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1