    From: a...@p...pl (ARNOLD)
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: wysokosc i celowosc mandatu
    Date: 7 Feb 2002 03:12:41 +0100

    A wlasciwie uwazam ze to nie jest sprawiedliwe, moja mama widzi jak jezdze i
    sama przyznala mi racje ze nie powoduje zagrozenia jadac pusta trasa
    wieczorem. Jednak zostalem ukarany i w moim miemaniu ( mama jest dla mnie
    autorytetem ) bardzo niesprawiedliwie. Osobiscie uwazam sie za dobrego
    czlowieka, charytatywnie pomagam juz 3 rok WOSP, w tym roku zrobilem dla
    nich ladna strone, co wymagalo duzo wysilku, i zrobilem to za darmo. A teraz
    co mam zrobic ... ukrasc cos aby miec kase na zaplacenie mandatu ?

    wiem ze ostatnie zdanie bylo jak marksistowskie wolanie ludu : "jak nie
    dostane chleba, to sam sobie go wezme" i niezbyt ambitne, ale pisze to na
    goraco po otrzymaniu mandatu

    Sprobuj powalczyc z sadami, jestes mlody, duzo energi a malo wiedzy o
    rzeczywistosci prawa w RP,,,
    Jak juz zaczna ci rosnac siwe wlosy w wieku 20 lat sam dojdziesz do wniosku
    ze muru glowa nie przebijesz.
    Wladzy naszej nie interesi ze jestes dobrym czlekiem, dla niej taki czlek to
    wrog, nie wiesz ze bandytyzm, wykroczenia, zlodziejstwa napedzaja kase
    rzadowa? Twoja mama tez zmieni zdanie o twojej nienagannej jezdzie jak do
    jej domu zapuka pan komornik z policjantami jako swiadkami. Bedzie plakac i
    placic a ty w przyszlosci albo bedziesz jezdzil 60km/h w terenie zabudowanym
    albo zostaniesz przy swoich 100km/h i tym sie przyczynisz do zwiekszania
    pensji urzednikow.

    Arnold