    From: "Marcus" <m...@p...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: wysokosc i celowosc mandatu
    Date: Wed, 6 Feb 2002 21:44:42 +0100

    Użytkownik Loziek <l...@p...com> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:3...@n...vogel.pl...
    > Witam was wszystkich
    >
    > na poczatku chcialem przeprosic ze wlasciwie z tak blachym problemem
    > wyskakuje na pewnie tak powazna grupe, ale cala sytuacja mnie mocno
    > zesloscila i chyba musze ja komus powiedziec

    Znam ten ból, sam to nieraz przerabiałem ;-)

    Jedyne co możesz zrobić, to odmówić przyjęcia mandatu i przyznać się w
    sądzie do winy. Jak dobrze zagadasz, powinni obniżyć haracz (ale uwaga: to
    nie działa w nieskończoność).

    Mnie też wkurza to, że jednym z wyjść jest poniżanie się przed policjantem,
    zwłaszcza gdy jedzie się jakimś lepszym autem (jacyś niedowartościowani są,
    czy co?). Osobiście tego nie stosuję.

    Być może dostanie mi się za to, co teraz powiem, ale jeśli lubisz szybko
    jeździć, zafunduj sobie antyradar. Ale nie jakieś tanie g... tylko coś
    solidnego, najlepiej z wyświetlaczem odległości od radaru. Trochę kosztuje,
    ale dobrze zamontowany potrafi się bardzo szybko zwrócić... ;-)

    Sorry za niepedagogiczne porady.

    Marcus