    From: "Tomasz Jaworski" <g...@p...fm>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: wysokosc alimentow
    Date: Tue, 10 Jun 2003 12:32:46 +0200

    > Jednak dziecko wychować i utrzymać trzeba, co to za ojciec co mając własne
    > dziecko, ucieka za granicę w strachu przed odpowiedzialnością. Rada nie na
    > miejscu.
    > Pozdrawiam Teresa

    to jest oczywiste .... i nie chodzi tu o pomniejszenie zasobow finansowych
    dziecka, lecz mam powazne obawy co do sposobu rozchodzenia sie
    przeznaczanych funduszy.

    aktualnie place "jeszcze malzonce" 1200pln do tego kupuje lekarstwa, ubranka
    ... ale mam zastrzezenia co do sposobu wydawania trj kwoty przez moja
    malzonke.

    dodatkowa rzecza jest to ze zostawiam mieszkanie dziecku, oczywiscie zonie
    tez ... nie wiem wlasnie czy powinienem walczyc o rozwod z orzekaniem o
    winie, czy na spokojnie przeprowadzic rozwod bez orzekania o winie (glownym
    powodem rozpadu pozycia byla zdrada)

    Myslicie ze powinienem zaangazowac w to profesjonaliste?

    pozdrawiam

    tomek