    From: "Gynosaurus" <m...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: wyrzucony ze spółki cywilnej? -cz.II
    Date: Tue, 10 Oct 2006 01:24:07 +0200

    Szanowny Panie! Ja też się nie dziwię, ze chcą mnie wyruchać ze spółki.
    Pytanie nie jest wcale absurdalne, bo definicje uprawiane przez niektórych
    prawników białego tak naprawdę wskazują na co najmniej ciemnoszare (Vide:
    kuriozalny wyrok Trybunału Konst. twierdzący, że dyżur lekarski nie jest
    pracą - czyli - można chlać na umór). Ja nie potrzebuję na razie lekarza,
    gdyż to właśnie moja połowica nim jest i to chyba całkiem niezłym (ja
    zresztą też i też całkiem niezłym). co do Prozacu (bo chyba o nim Pan
    pisze?), to uprzejmie informuję, że aktualnie jest wycofany i nie ma go ani
    w urzędowym spisie leków, ani też w aptece. Radzę więc jeszcze raz "przed
    użyciem zapoznać się z treścią ulotki...", a najlepiej odstawić.
    Przyzwolenia na zajmowanie się czyjąkolwiek żoną akurat ani od Pana, ani od
    nikogo nie potrzebuję. A poza tym "życzę miłego dnia".