  • 1. Data: 2007-03-18 15:29:13
    Temat: wyrok - wykroczenie
    Od: brujos <f...@o...pl>

    Witam,

    Kilka dni temu dostałem z Sądu wyrok w sprawie popełnionego wykroczenia
    - fotoradar, przekroczona prędkość o 21km/h. Sprawę do sądu skierowała
    KP moim zdaniem bezpodstawnie i za wcześnie... Sąd wymierzył mi kare
    100zł oraz 50zł na rzecz Skarbu Państwa tytułem kosztów postępowania i
    30zł tytułem opłaty. Jak mogą sie potoczyć sprawy, jeżeli wpłacę tylko
    100zł?

    Pozdrawiam,
    brujos

  • 2. Data: 2007-03-18 16:19:58
    Temat: Re: wyrok - wykroczenie
    Od: "zuczek" <n...@o...pl>

    Będziesz "wisiał" z tyt. nieuiszczonej grzywny 80,00 złotych (wpłata
    najpierw zostanie zaliczona na poczet kosztów), jak nie wpłacisz, Sąd może
    skierować sprawę do egzekucji komorniczej no i koszty wyjdą Cię dużo
    więcej...

  • 3. Data: 2007-03-19 06:21:32
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    brujos napisał(a):

    > Sprawę do sądu skierowała KP moim zdaniem bezpodstawnie i za wcześnie...

    Jak to za wcześnie? Przed tym jak tam jechałeś :) ?

    --
    @2007 Johnson
    j...@p...com

  • 4. Data: 2007-03-19 18:14:30
    Od: brujos <f...@o...pl>

    Johnson napisał(a):

    > Jak to za wcześnie? Przed tym jak tam jechałeś :) ?

    Nie no, po tym jak jechałem:)Ale zamiast przysłać mi zawiadomienie w
    odpowiednim czasie i wystawić mi odpowiedni mandat, to sprawę skierowali
    do Sądu, bo sie obijali i za długo to wszystko trwało... Ehh szkoda gadać

  • 5. Data: 2007-03-19 22:53:44
    Od: "Marcin Wasilewski" <j...@a...pl>

> [...]
    > do Sądu, bo sie obijali i za długo to wszystko trwało... Ehh szkoda gadać

    Poza tym możliwość ukarania mandatem karnym jest przywilejem policji a
    nie obowiązkiem,
    równie dobrze mogą w każdej sytuacji zamiast mandatu, skierować wniosek do
    sądu o ukaranie i nic
    im nie zrobisz :(

  • 6. Data: 2007-03-20 19:32:41
    Od: kam <x#k...@w...pl#x>

    Marcin Wasilewski napisał(a):
> [...]
    > a nie obowiązkiem,
    > równie dobrze mogą w każdej sytuacji zamiast mandatu, skierować wniosek

    jak to, a niezbywalne prawo do mandatu? ;)

    KG