  • 1. Data: 2013-04-05 12:08:31
    Temat: wyrok sądu i upublicznienie
    Od: Łukasz <l...@r...pl>

    Dzień Dobry,
    czy jeśli mam wyrok sądu z klauzulą wykonalności (niezapłacone
    zobowiązania) to mogę go sobie zeskanować i wrzucić do internetu na moją
    stronę internetową?

    Dłużnik ma dalej firmę, ale nic na siebie. A taki wyrok upubliczniony
    byłby skuteczniejszy niż komornik.

    Łukasz

  • 2. Data: 2013-04-05 12:28:25
    Temat: Re: wyrok sądu i upublicznienie
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2013-04-05 12:08, Łukasz pisze:
> [...]
    > stronę internetową?
    >
    > Dłużnik ma dalej firmę, ale nic na siebie. A taki wyrok upubliczniony

    Zasadniczo nie możesz.

    --
    Liwiusz

  • 3. Data: 2013-04-05 16:31:26
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    W dniu 2013-04-05 12:28, Liwiusz pisze:

    > Zasadniczo nie możesz.

    A co może? Też bym chętnie coś upublicznił.

    --
    MN

  • 4. Data: 2013-04-05 16:45:33
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2013-04-05 16:31, Marcin N pisze:

    > A co może? Też bym chętnie coś upublicznił.

    Możesz ogłosić, że chcesz sprzedać wierzytelność Jana Kowalskiego z
    Wąchocka wynikającą z... i potwierdzoną wyrokiem...

    --
    Liwiusz

  • 5. Data: 2013-04-05 16:46:42
    Od: c...@p...onet.pl

    On Friday, April 5, 2013 12:28:25 PM UTC+2, Liwiusz wrote:

    > Zasadniczo nie możesz.

    Ale po czesciowym zamazaniu danych osobowych dluznika chyba mozna?

    W opisie bym podal informacje, ktore wtajemniczonym
    umozliwi identyfikacje osoby.
    Mozna np. w formie zartu o zabie, jezeli nazwisko pana X od niej pochodzi ;)

    WM

    Zagadka
    Co to za celebrytka, ktora popularnosci sobie doda? ;)

  • 6. Data: 2013-04-05 17:28:17
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    W dniu 2013-04-05 16:46, c...@p...onet.pl pisze:

    > Ale po czesciowym zamazaniu danych osobowych dluznika chyba mozna?

    Ile liter nazwiska trzeba zamazać?

    Np. Jan Kowalxxx - będzie ok?

    --
    MN

  • 7. Data: 2013-04-05 18:35:49
    Od: c...@p...onet.pl

    W dniu piątek, 5 kwietnia 2013 17:28:17 UTC+2 użytkownik Marcin N napisał:

    > Ile liter nazwiska trzeba zamazaďż˝?
    >

    > Np. Jan Kowalxxx - b�dzie ok?

    Jezeli delikwent nazywa sie Jan Kowaloch to chyba ok , bo i tak wszyscy
    beda mysleli, ze chodzi o przyslowiowego Jana Kowalskiego ;-)

    WM

  • 8. Data: 2013-04-05 22:03:53
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

> [...]
    > umozliwi identyfikacje osoby.
    > Mozna np. w formie zartu o zabie, jezeli nazwisko pana X od niej pochodzi ;)

    Mając ochotę sprzedać wierzytelność - możesz upublicznić
    wszystkie dane dłużnika.

    Kontakt: Wrocław +48 71 718 70 90

  • 9. Data: 2013-04-06 18:49:39
    Od: Alojzy Bomba <p...@w...pl>

    On 05/04/13 12:28, Liwiusz wrote:

    > Zasadniczo nie możesz.

    A dlaczego?

  • 10. Data: 2013-04-06 20:11:10
    Od: Łukasz <l...@r...pl>

    > Mając ochotę sprzedać wierzytelność - możesz upublicznić wszystkie dane
    > dłużnika.

    Dzień Dobry.
    To znaczy że na swojej firmowej stronie mogę napisać:

    Sprzedam dług Jana Kowalskiego, który w prowadził firmę Kowalski. Na
    podstawie wyroku z dnia xx.

    Nie chciałbym być przez takie działanie narazić się prawu.

    Łukasz