    From: poszukiwacz <o...@g...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: wyrok sądu i upublicznienie
    Date: Tue, 09 Apr 2013 13:07:32 +0200

    Łukasz wrote:
    > Dłużnik ma dalej firmę, ale nic na siebie. A taki wyrok
    > upubliczniony byłby skuteczniejszy niż komornik.

    Dlatego że dłużnik prawdopodobnie nie zgodził się wyraźnie i na
    piśmie na takie działania przez Ciebie na jego danych osobowych.
    Rejestry dłużników powstały w określonym celu gospodarczym a nie
    dla samego upubliczniania bez jednoczesnego obiektywnego celu.

    I myślę że NAWET W CELU SPRZEDAŻY długu to dane osobowe nie są
    istotne dla ogłoszenia sprzedaży wierzytelności, tylko Imię i
    pierwsza litera nazwiska jeśli to osoba fizyczna, adres siedziby
    jest nieistotny, pesel jest nieistotny, wiek jest nieistotny.

    Wskazywanie niepopartych dowodami domysłów i własnych osądów
    może skończyć się pozwem o naruszenie dóbr osobistych dłużnika
    lub właściela firmy z którą go wiążesz.