  • 1. Data: 2004-12-30 12:52:19
    Temat: wypowiedzienie umowy o prace
    Od: "mar" <m...@n...com>

    witam

    Moja sytuacja jest taka:
    mam umowe na czas nieokreslony zawarta 3 miesiace temu. Przedtem jednak
    pracowalem na umowe na 6 m-cy. (wczesniej niecale dwa lata na umowe -
    zlecenie). Caly czas w tym samym miejscu.

    1. czy obowiazuje mnie 2 tyg okres wypowiedzenia jako ze pracuje krocej niz
    pol roku na stale, czy tez moze wlicza sie takze poprzedni okres umowy na
    pol roku, czyli okres wyp. 1 miesiac?

    2. jesli zloze wypowiedzenie powiedzmy w pierwszym tygodniu stycznia - od
    kiedy bedzie trwal okres wypowiedzenia - od
    poczatku stycznia, lutego, czy tez moze od dnia zlozenia wypowiedzenia?

    dziękuje

    Marcin

  • 2. Data: 2004-12-30 16:26:24
    Temat: Re: wypowiedzienie umowy o prace
    Od: "mar" <m...@n...com>

    Użytkownik "mar" ...

> [...]
    niz
    > pol roku na stale, czy tez moze wlicza sie takze poprzedni okres umowy na

    Ok, znalazlem ze to sie łączy, czyli obowiazuje mnie miesiąc.

    > 2. jesli zloze wypowiedzenie powiedzmy w pierwszym tygodniu stycznia - od
    > kiedy bedzie trwal okres wypowiedzenia - od
    > poczatku stycznia, lutego, czy tez moze od dnia zlozenia wypowiedzenia?

    tu nie mam nadal pewnosci. zalozmy ze zloze wypowiedzenie pierwszego dnia
    roboczego nastepnego miesiaca, czyli 3 stycznia.

    Czy w takim razie umowa o prace przestanie obowiazywac z koncem lutego czy
    juz 5 lutego (pierwsza sobota po upływie miesiaca od daty zlozenia
    wypowiedzenia) ?

    pozdrawiam
    Marcin

  • 3. Data: 2004-12-30 17:08:35
    Od: "wektor" <w...@i...pl>

    Użytkownik "mar" <m...@n...com> napisał w wiadomości

    (...)

    > tu nie mam nadal pewnosci. zalozmy ze zloze wypowiedzenie pierwszego
    dnia
    > roboczego nastepnego miesiaca, czyli 3 stycznia.

    Jednomiesięczne wypowiedzenie skończy się 28 lutego.

    Gdybyś złożył wypowiedzenie jeszcze w grudniu 2004 r., to rozwiązanie
    umowy o pracę nastąpiłoby na koniec stycznia 2005.

    wa