    From: "Maciej K. aka Sesjusz" <posesjusz@_spam_gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: wypowiedzenie umowy przez pracodawce
    Date: Thu, 2 Jul 2009 12:47:08 +0200

    Witam!

    W liście datowanym 2 lipca 2009 (12:27:49) napisano:

    > To źle Ci powiedział.
    > Pomijając, że staż liczy się na dzień rozwiązania umowy, nie na dzień
    > złożenia oświadczenia o wypowiedzeniu.

    Hm, koledzy ktorzy sa na umowe o prace powyzej 3 lat maja okres
    wypowiedzenia 3 miesieczny, u mnie zabraklo 2 miesiecy, tak wiec dali
    mi miesiac wypowiedzenia, z konsultacji wywnioskowalem, ze jest to
    spowodowane tymi 3 latami. Papier wypowiedzenia dali mi ostatniego
    dnia czerwca, podpisalem, do konca lipca pracuje, jak kilku
    innych pracownikow zatrudnionych na umowe o prace ponizej 3 lat. Ci co
    sa powyzej maja 3 miesiace wypowiedzenia i pracuja do konca
    wrzesnia. To to jeszcze, ciesze sie ze zmieniam robote i dobrze ze
    tylko miesiac, chociaz jezeli mnie wycyckali to chcialbym tez to
    wiedziec. Najbardziej intetresuje mnie to by mi nie zabrali kasy za
    urlop, juz 17 dni wykorzystalem, no i jezeli tak to czy moge im oddac
    za to dni z urlopu na poszukiwanie pracy (o ile jest faktycznie cos
    takiego i jezeli za to nie zabieraja dni z ulrlopu wypoczynkowego).
    Uogólniając chcialbym jak najlepiej na tym wyjsc, szkoda ze nie mozna
    zrobic tak, by mi zaplacili ekwiwalent za pozostale dni urlopu 9 dni
    (do konca roku) a poza tym dali 3 dni na poszukiwanie pracy ;) No
    tylko nie wiem czy to 1 cz 2 dni czy 3, czy zabieraja z urlopu, czy mi
    zabiora kase za wziecie urlopu "na zas" :/

    --
    Pozdrowienia,
    Maciej Kurkiewicz aka Sesjusz