    From: "huck" <m...@m...org>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: wypowiedzenie umowy najmu
    Date: Fri, 9 Dec 2005 11:51:12 +0100

    > JA POTRZEBUJĘ PODSTAWE PRAWNA UMOZLIWIAJACA MI WYPOWIEDZENIE UMOWY
    > CHOCBY Z PÓŁROCZNYM OKRESEM WYPOWIEDZENIA
    nie masz możliwości musisz zapłacic za cały okres
    jako osoba fizyczna nawet nie masz mozłiwości manewru
    jedyna mozliwosc to powiedzec ze i tak sie wyprowadzisz a nalezność
    własciciel odzyska w sadzie po sprawie ale to bez sensu bo nakichsz sobie w
    paiery i IMHO nie jest to warte tych pieniedzy
    huck
    PS tak BTW w polszcze istniej ejakies takie dziwne pańszczyżniane
    przywiazanie do włsności mieszkania :)
    mieszkanie w którym mieszkam ma wartość ok 260 kzł.
    kredyt tej wartości to spłąta miesieczna rzedu 1000 pln (krecha w CHFna 30
    lat)
    włascicielom płace 1200 pln ponad opłaty czynszowe wode itp
    czyli faktycznei róznica to jakies 200 zeta miesiecznie przyczym jak mi
    cieknie kran to dzwonie do wlascicielki i prosze o wymiane uszczelki
    to ja sie pytam na cholere mi kupowac własne ??? ktore defacto bedzie moje
    jak bede miał 68 lat ??
    oczywiscie z letka pitole :)) bo i tak mam jeszcxe dom w którym nie mieszkam
    i za który kredyt spłącam co jest jescze głupsze ;)))
    ale IMHO wynajem wcale nie jest głupi.
    A TERAZ DO PRZEDPISZCY
    pomieszkaj spokojnie do końca okresu wynajmu obserrwuj systuacje masz dwa
    lata zeby zanleżć dobra okazje do kupna czegoś w super lokalizacji itp itd
    kredyty i warunki zakupu dzisiaj znacznie sie róznia od tych sprzed dwóch
    lat a za dwa lata beda przypuszczalnei jeszcze ciekawsze