  • From: "sqrczak" <j...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: wypowiedzenie - co robić ?
    Date: Mon, 28 Apr 2003 12:52:55 +0200

    Xena t...@l...com.pl napisał :

    > podpisała, że odebrała. A że pracodawca wręczył je bezprawnie, bo w
    > czasie usprawiedliwionej nieobecnosci, to wypowiedzenie nie jest
    > skuteczne. Miałam podobną sprawę i pracodawca bardzo szybko wycofał
    > się z wypowiedzenia. Najlepiej niech napisze pismo do pracodawcy i
    > zaniesie za pokwitowaniem, że jeśli pracodawca nie wycofa
    > wypowiedzenia to udaje się do sądu pracy. Bo ma na to 7 dni. Zresztą
    > sprawa w sądzie pracy jest bezpłatna i zawsze mozna ją wycofać.
    > Powodzenia!

    ok
    dzięki raz jeszcze
    ide walczyć

    tzn juz to zawiozlem i teraz dopisuje ...
    zajechalem po drodze do inspekcji pracy i pan sie strasznie
    interesowal dlaczego zona nie dala zwolnienia jak przyszla ....

    i poradzil jeszce zeby orpocz pisma wyslac od razu pozew do sadu
    nie wiem pisac go czy nie pisac ....