    From: "kredytobiorca" <k...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: wypowiedzenie + ciąża
    Date: 1 Dec 2004 13:18:41 +0100

    > Użytkownik "Johnson" <j...@a...pl.nospam> napisał w wiadomości

    > ITD...
    >
    > dzieki wielkie.
    > już się zastanawiałam, czy nie zadałam pytania w rodzaju "czy jeśli stane na
    > szynach i chwycę rękoma przewodów trakcyjnych to pojadę jak tramwaj":)
    > kawałek czasu temu, sama będąc w ciąży przekopywałam sie przez masę stron i
    > forów o tematyce okołociążowej i trafiłam na podobny problem ale ponieważ
    > nie dotyczył mnie w żadnym stopniu, nie poświęciłam mu wiele uwagi. Jednak
> [...]

    Moja żona wróciła. I to dwa razy (za pierwszym razem poroniła i znowu ją
    zwolnili - umowa była na czas nieokreślony).
    Teraz jest znowu w ciąży i znowu wróciła (2-gi raz), w zasadzie nie mieliśmy
    wyjścia - zastanawiać się: wrócić czy nie - bo pod względem finansów jest u nas
    bardzo źle a zarabiała więcej niż najniższa krajowa.
    W każdym razie teraz jest tak, że formalnie i teoretycznie pracuje, a
    praktycznie.... praktycznie NIE pracuje, bo pracodawca zwolnił ją z obowiązku
    świadczenia pracy:) Na początku chcieli wymusić żeby przyniosła L4, ale... żona
    nie dała się;))
    Jakbyś miała jakieś pytania, to napiszę - też nam ktoś pomógł tutaj na grupie,
    gdy za pierwszym razem pracodawca nie chciał dobrowolnie bez Sądu Pracy
    przywrócić do pracy żony - za drugim razem obeszło się bez Sądu:)
    Pozdrawiam:)