  • 21. Data: 2004-10-21 17:10:02
    Temat: Re: wypowiedzenia najmu , co mnie chroni?
    Od: Paszczak <s...@h...pl>

    nurich <n...@p...pierdu.com> wrote:
    > Eska podobnie jak ja mia? wcze?niej kas? na czynsz, ?ycie si? spieprzy?o i
    > zosta? bez niej.

    Skoro się spieprzyło, to ktoś musi pomóc - ale dlaczego akurat właściciel
    mieszkania i to wbrew swojej woli? Niech szuka tańszego mieszkania, idzie do
    pomocy społecznej, poprosi o pomoc rodzinę, znajomych, niech żebrze na
    ulicach, niech kopie rowy - ale niech pomagają mu ci, którzy chcą mu pomóc,
    a nie Bogu ducha winny właściciel mieszkania, który Waszym zdaniem ma
    pomagać, 'bo tak, bo nam jest źle, bo się należy'.

    P.

  • 22. Data: 2004-10-21 17:22:43
    Od: "Artur Ch." <s...@r...pbz>

    Dnia 21 paź o godzinie 16:42, na pl.soc.prawo, Feanor napisał(a):

    > Przepraszam pozostałych za ton wypowiedzi ,ale przez ostatnie lata miałem
    > doczynienia z dwoma takimi kombinatorami i złodziejamii

    Z dwoma .... i teraz uogólniasz?

    > których musałem utrzymywać , więc krew mnie zalewa jak musze czytać kolejnego...
    :((

    No - ostro jedziesz..... IMHo - masz podstawę by pytającego nazywać
    złodziejem??

    > IMHO w cywilizowanym państwie tacy ludzie powinni lądowac na bruku i/lub w
    > więzieniu.

    Życzę Ci byś znalazł się w sytuacji takiej jak pytający - i by póżniej

    Złamasie jeden

    ...wnxv xenw gnpl greebelfpv...

    --
    ......... Artur Ch.
    GG: 997997 ICQ: 99380423
    From: zaROTowany

  • 23. Data: 2004-10-21 17:26:57
    Od: Paszczak <s...@h...pl>

    Artur Ch. <s...@r...pbz> wrote:
    > Życzę Ci byś znalazł się w sytuacji takiej jak pytający - i by póżniej

    Och, jakież to polaczkowate...

    P.

  • 24. Data: 2004-10-21 17:29:47
    Od: "Feanor" <b...@p...onet.pl>

    > Życzę Ci byś znalazł się w sytuacji takiej jak pytający - i by póżniej
    >
    > Złamasie jeden

    Tak się składa że byłem w takiej sytuacji a nawet gorszej ...i wcale nie
    zostałem złodziejem

    Pozdr.

  • 25. Data: 2004-10-21 17:30:24
    Od: "Artur Ch." <s...@r...pbz>

    Dnia 21 paź o godzinie 19:26, na pl.soc.prawo, Paszczak napisał(a):

    > Och, jakież to polaczkowate...

    muminkowaty pASZCZAK :P
    Polakiem?? - jestem ślązakiem.

    ...wnxv xenw gnpl greebelfpv...

    --
    ......... Artur Ch.
    GG: 997997 ICQ: 99380423
    From: zaROTowany

  • 26. Data: 2004-10-21 17:33:42
    Od: "Artur Ch." <s...@r...pbz>

    Dnia 21 paź o godzinie 19:29, na pl.soc.prawo, Feanor napisał(a):

    > Tak się składa że byłem w takiej sytuacji a nawet gorszej ...i wcale nie
    > zostałem złodziejem

    Czyli wygrałeś w totka, albo potrzymałeś "spadek od ciotuni" z parzymiechów
    - bo NA PEWNO nie byłeś w takiej sytuacji kupić MIESZKANIA albo KAMIENICY
    by póżniej dzierżawić mieszkania.

    pierwszy milion należy za... - potem to już jakoś pójdzie - pieniądz lubi
    pieniądz i jeden do drugiego ciągnie.

    --
    ......... Artur Ch.
    GG: 997997 ICQ: 99380423
    From: zaROTowany
    http://www.elektro-instal.com/smieszne/

  • 27. Data: 2004-10-21 17:39:10
    Od: "Feanor" <b...@p...onet.pl>

    > Czyli wygrałeś w totka, albo potrzymałeś "spadek od ciotuni" z
    > parzymiechów

    Bzdura ,ale oczywiście ty wiesz lepiej

    > - bo NA PEWNO nie byłeś w takiej sytuacji kupić MIESZKANIA albo KAMIENICY
    > by póżniej dzierżawić mieszkania.

    ???? Można po polsku?

    Pozdr.

  • 28. Data: 2004-10-21 17:59:53
    Od: "js" <j...@i...pl>

    Użytkownik "Feanor" <b...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Tu nie chodzi o żaden punkt widzenia , KRADZIEŻ to KRADZIEŻ nie ważne z
    > jakich powodów czy pobudek i prosze nie dorabiaj do tego ideologi.
    >
    > Podobnie można powiedziec że morderstwo z punktu widzenia mordercy wygląda
    > zupełnie inaczej.
    >
    > Ja wyznaję zasadę , którą wpoili mi jeszcze rodzice NIE WOLNO KRAŚĆ ,
    > kradzieży nic nigdy nie usprawiedliwia.

    Idz czlowieku z pl.soc.prawo z takimi tekstami.
    Kradziez jest umieszczona w KK i w zaden sposob nie mozna przypasowac
    opisywanej sytuacji jako tejze.
    Nie oceniam, nie wypowiadam sie, ale skoro zabierasz glow (zupelnie OT,
    nawiasem mowiac) to postaraj sie zachowac chocby odrobine precyzji, bo
    fachurow od wypowiedzi jak to "po sprawiedliwosci" byxc powinno to juz
    troche tu krazy.

    --
    "Temi recami zesmy ten Jusnet
    budowali!"

  • 29. Data: 2004-10-21 20:14:49
    Temat: Odp: wypowiedzenia najmu , co mnie chroni?
    Od: "NEW" <n...@w...pl>

    Użytkownik Feanor <b...@p...onet.pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:cl8hi4$3n0$...@n...onet.pl...

    > Jesteś złodziejem , zajmujesz czyjąś własność nie płacąc za nią a do tego
    > jeszcze kombinujesz jak by tu uprzykrzyć życie właścicielowi.
    > Dla mnie jesteś dnem społecznym i nie oczekuj pomocy.

    Feanor, mocno napisane, ale albo tak albo siak
    tez jestem synem (wnukiem) kamienicznikow ;)
    niestety panstwo chroni wciaz prawa lokatorow (co jest zupelnie rozbiezne z
    tolerowaniem
    drapieznego kapitalizmu gdzie indziej, vide chociazby zaklady energetyczne i
    wszystko to co
    zwiazane jest z utrzymaniem lokalu)

    pozdr
    mdr

  • 30. Data: 2004-10-22 16:36:39
    Od: "HaNkA ReDhUnTeR" <hanka.redhunter@[BEZ_TEGO]interia.pl>

    Użytkownik "nurich" <n...@p...pierdu.com> napisał w wiadomości

    > Złodziejem jest ten kto zabiera , przywłaszcza celem wzbogacenia się.

    Skoro nie placi za mieszkanie i uzytuje je bezplatnie to wzbogaca się o
    wysokość czynszu kazdego miesiaca :P

    > Eska podobnie jak ja miał wcześniej kasę na czynsz, życie się spieprzyło i
    > został bez niej.Owszem są mieszkania socjalne ale tylko w teorii, ciężko
    > bowiem takie zdobyć. Skoro taka sytuacja się zdarza trzeba człowiekowi
    pomóc

    Super. To weż mu pomóz. Zaproponuj, ze wynajmiesz mu mieszkanie w którym
    będzie mieszkał za darmo a Ty będziesz ponosil tego koszty. Znajdziesz sie
    wtedy w sytuacji dokładnie takiej o jakie mówi Feanor. Prywatny wlasciciel
    mieszkania nie jest ani instytucją charytatywną, ani pomocą społeczną-
    dlaczego ma utrzymywać obcych ludzi? Gdybym ja nie miala kasy na wynajem to
    chyba wolalabym zamieszkac kątem u rodziny a nie cwaniakowac "nie placę bo
    nie mam". Idz do supermarketu i sprobuj wyjsc nie płacąc. Nazwa Cię
    zlodziejem - prawda? WIdzisz analogię?

    HaNkA