  • 31. Data: 2004-10-22 21:24:53
    Temat: Re: wypowiedzenia najmu , co mnie chroni?
    Od: a...@i...pl

    > Jesteś złodziejem , zajmujesz czyjąś własność nie płacąc za nią a do tego
    > jeszcze kombinujesz jak by tu uprzykrzyć  życie właścicielowi.
    > Dla mnie jesteś dnem społecznym i nie oczekuj pomocy.
    >
    > Nie Pozdr.

    ULŻYŁÓ? Zdrówka życzę

  • 32. Data: 2004-10-22 23:20:18
    Od: PAweł <p...@w...uzyjskrotu.pl>

    Proponuję wszystkim oburzającym się na nieczułość Feanora, który nie chce
    utrzymywać w SWOIM mieszkaniu niepłacących lokatorów, aby zamiast rzucać na
    niego gromy za brak ludzkich uczuć, przygarnęli tych biedaków do siebie:).

    Bo bardzo łatwo czyims kosztem prawic morały.

    --
    Przy odpowiedzi bezpośrednio do mnie, w adresie użyj zamiast pełnej
    nazwy "wirtualnapolska" jej skrót, tj. "wp" Pozdr.

  • 33. Data: 2004-10-27 12:15:42
    Od: o...@o...pl

    Masz kase na internet a na czynsz nie?? To czyjaś własność i po prostu
    wylecisz z mieszkania, upierać się nie ma sensu bo jeszcze właściciel ci
    przyśle dwóch ruskich, którzy ciebie i żonę do lasu wywiozą

  • 34. Data: 2004-10-27 12:27:49
    Od: o...@o...pl

    Typowo polskie myślenie, na nic nie mam wpływu, to nie wina jednostki ple ple
    ple. A kto ci kazał zostać nauczycielką , to że sobie marzyłaś nie znaczy że
    masz do czegoś prawo a ja marzyłem że zostanę miliarderem i nie będę pracował,
    ale pracuję , wstaję rano i pracuję aż furczy, studiowałem jedno ale robię co
    innego 2 razy zmieniałem zawód i kwalifikacje i jakoś na nikogo nie narzekam,
    co za cholerny kraj zawistniaków, jak ktoś jest biedny to nie jego wina a jak
    bogaty to krętacz i złodziej

  • 35. Data: 2004-10-27 19:30:28
    Od: "brat_trol" <k...@o...die.here.pl>

    Użytkownik <o...@o...pl> napisał w wiadomości
    > Masz kase na internet a na czynsz nie?? To czyjaś własność i po prostu
    > wylecisz z mieszkania, upierać się nie ma sensu bo jeszcze właściciel ci
    > przyśle dwóch ruskich, którzy ciebie i żonę do lasu wywiozą

    Chyba że trafią na mnie i my ich wywieziemy :)))

    brat_trola