  • 1. Data: 2004-10-21 13:55:08
    Temat: Było : problem z usługą
    Od: Van Gogush <g...@p...onet.pl>

    Parę dni temu opisywałem problem z usługa na instalacje gazową w której
    to stwierdziłem liczne uchybienia ale zakład sprytnie unika mojej osoby
    (od miesiąca).
    Sprawa trafi do sądu (tylko jeszcze problem z tym doręczeniem :) ).
    Ale mam pytanie ponieważ jednym z punktów jest nieszczelnosć instalacji
    , czy można dołozyć jeszcze zagrożenie życia do paragrafów ?

    VG

  • 2. Data: 2004-10-21 18:06:21
    Temat: Re: Było : problem z usługą
    Od: "Mark" <m...@w...pl>

    Użytkownik "Van Gogush" <g...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Ale mam pytanie ponieważ jednym z punktów jest nieszczelnosć instalacji
    > , czy można dołozyć jeszcze zagrożenie życia do paragrafów ?

    ciężko bedzie ustalic związek przyczynowo skutkowy
    to robota dla biegłego.
    trzeba by zrobic całościową ekspertyzę instalacji.
    a tak praktycznie dopóki auto nie stoi w garażu z kanałem
    to absolutnie nie ma takiego zagrożenia.
    a akurat gazowców nie wolno trzymać w takich garażach
    czyli jakby co to wina by leżała po stronie użytkownika
    MM

    między innymi dlatego do gazu jest dodawany nawaniacz
    aby jakiekolwiek nieszczelności były natychmiast wykrywane
    i usuwane przez użytkownika.