    From: "Pszemol" <P...@P...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo,pl.misc.samochody
    Subject: Re: wyplata odszkodowania z OC sprawcy w kwocie netto
    Date: Wed, 20 Dec 2006 21:17:09 -0600

    "Przembo" <x...@x...xx> wrote in message news:emaleq$fn0$1@news.onet.pl...
    > Moj wuj mial uszkodzonego Lanosa i na jego naprawe wystarczyloby 7kpln, TU dawalo
    na poczatku kolo 4kpln, po odwolaniu niewiele
    > wiecej, wiec ASO DU i naprawa bezgotowkowa, ten ruch kosztowal TU prawie 15kpln.

    I tak należy postępować.
    Te 4k to właśnie była podpucha aby klient
    połakomił się na pieniążki i nie naprawiał autka...
    Trzeba przycisnąć, zawieźć auto do ASO i zrobić bezgotówkowo, jak pisałeś.

    Oczywiście tylko wtedy się to opłaca gdy ktoś chce rzeczywiście auto naprawić.

    > Tak mi sie skojarzylo z pewnym filmem: "Chcieliscie wydymac Freda, to teraz Fred
    wydyma was" :D Zapewne wszystkie TU sie ciesza,
    > ze poszkodowanii to nie tylko takie Fredy.

    TU się cieszą, bo typowy gostek się połakomi na ochłapy w gotówce.
    A te ochłapy to często jest właśnie tylko 30-50% ceny potrzebnej na naprawę.