    Date: Thu, 31 Oct 2013 07:29:28 +0100
    From: sqlwiel <"nick"@googlepoczta.com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: wypłata biegłemu

    W dniu 2013-10-31 05:54, SJS pisze:

    > a jakoś mnie nie powiadomili o tym
    > Przez dwadzieścia kilka lat było normalnie
    > Czyli będą eliminować fachowców po prostu

    Bo biegły, to taki listek figowy. Opinia biegłego zwalnia sąd od
    zastanawiania się nad tematem. Typowe działanie urzędu, tj. odepchnąć od
    siebie odpowiedzialność.
    Co kogo obchodzi na ile dobrym fachowcem jest dany biegły? Ma być
    opinia, to jest! (Ma być jak najtaniej, oczywiście.)

    P.S. Co się dzieje, jeśli biegły zaczyna partaczyć robotę? Jaka jest
    procedura wykreślenia biegłego z listy?

    --

    Dziękuję. Pozdrawiam. sqlwiel.