  • 1. Data: 2006-03-10 20:59:35
    Temat: wypis i wyrys a KW
    Od: "dropzone" <d...@N...gazeta.pl>

    Witam!
    Mam dylemat. Właśnie dostałem od właściciela działki, którą zamierzam kupić
    wypis i wyrys z którego wynika, że jest właścicielem działki oraz części
    drogi. Natomiast w wypisie z KW nie ma słowa na temat drogi. Przeoczenie?

    --
    dropzone

  • 2. Data: 2006-03-10 21:18:49
    Temat: Re: wypis i wyrys a KW
    Od: KrzysiekPP <k...@N...op.pl>

    > drogi. Natomiast w wypisie z KW nie ma słowa na temat drogi. Przeoczenie?

    Przeciez ten wyciag z KW dotyczy działki a nie drogi. Wez wyciąg z
    drogi, to zobaczysz :)

    --
    Krzysiek, Krakow

  • 3. Data: 2006-03-10 22:10:44
    Od: "dropzone" <d...@N...gazeta.pl>

    Użytkownik "KrzysiekPP" napisał:

    > Przeciez ten wyciag z KW dotyczy działki a nie drogi. Wez wyciąg z
    > drogi, to zobaczysz :)

    Od faceta dostalem wypisy i wyrysy dot. dzialki i drogi, a wypis z KW tylko
    do dzialki stad moje pytanie.

    --
    dropzone

  • 4. Data: 2006-03-10 23:02:29
    Od: "Boombastic" <b...@p...onet.pl>

    Użytkownik "dropzone" <d...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > drogi. Natomiast w wypisie z KW nie ma słowa na temat drogi. Przeoczenie?

    Droga jest oczywiście w innej księdze wieczystej.