    From: Astaroth <n...@N...interia.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: wypadek w autobusie miejskim
    Date: Mon, 07 Feb 2005 01:38:41 +0100

    Maverick31 napisał(a):

    > Bo naciagaczy jest wielu a w komunikacji obowiazuje procedura. Przy zdartej
    > skorce musi byc Nadzor Ruchu, Policja, Pogotowie i troche innej biurokracji.
    > I kolejna sprawa jak rozumiem udowodnisz bez problemu ze jechalas autobusem
    > linii tej a tej o numerze takim to a takim a obslugiwal go kierowca o tym
    > czy innym numerze. Jesli bedziesz znala te informacje pozostaje jeszcze
    > udowodnic, ze stalo sie to tobie w tym autobusie w wyniku zdarzenia. Moze
    > byc tak ,ze Astaroth widziala wypadek a teraz naciaga choc nikogo nie
> [...]

    Wiec tak: kierowca zostal poinformowany, ale karetki nie wzywano bo nie
    chcialam - nie bolalo chociazby ze wzgledu na wysooooki poziom
    adrenaliny w momencie zdarzenia. Po drugie, poczatkowo (jak juz sie
    pozbieralam po locie koszacym przez kawalek autobusu) zajelam sie
    gosciem, ktory rozbil sobie nos na szybce przy drzwiach, a wiedzialam,
    ze za kilka minut bedziemy na koncowym.
    Poza tym - owszem, trzymalam sie. Ale hamowanie bylo bardzo gwaltowne,
    a autobus jechal bardzo szybko (na pewno powyzej 60 km/h, ale to nie
    bylo na terenie miasta i szczerze mowiac nie wiem czy jest tam
    ograniczenie - dyspozytor, z ktorym rozmawialam twierdzi ze jest tam
    normalna 90-tka).
    Inna sprawa jest to, ze sama reka na poczatku bolala lekko, wiec
    pomyslalam ze to zwykle nadwyrezenie. Pozniej zaczelo bolec mocniej. I
    wtedy pojawil sie problem i stad moje konsultacje z dyspozytorem (o tej
    godzinie w niedziele nie dalo sie juz z nikim innym)

    Czy te wyjasnienia rozwiewaja ewentualne watpliwosci albo zmieniaja
    jakkolwiek moja sytuacje?

    --
    Pozdrawiam,
    N.