  • Data: 2007-07-09 09:28:07
    Temat: Re: wypadek samochodem firmowym bez auto-casco
    Od: Janusz <j...@a...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Sun, 08 Jul 2007 21:24:54 +0200, Abdenago wrote:

    > Przytrafiła mi się bardzo niemiła sytuacjam, moj szef próbuje
    > wykorzystać ją na moją niekorzysc:
    >
    > dodam iż nie jestem zatrudniony na umowe o prace tylko prowadze wlasna
    > dzialanosc

    Jak juz pisali, jak masz DG to nie masz szefa, to problem :(
    ALE... jesli to taka naciagana DG, to mozesz powiedziesz "szefowi", ze
    w tkaim wypadku idziesz do sadu o ustalenie stosunku o prace i potem
    bedzie placil zalegle ZUSy i co tam jeszcze zaoszczedzil.
    Niestety Tobie tez sie przy tym moze dostac ale nie sadze zeby az na
    30 tys wtopy bylo.

    --
    Pozdrawiam,
    Janusz