    From: "Mustad" <m...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: wypadek drogowy, odszkodowanie
    Date: Thu, 10 Jul 2008 11:15:21 +0200

    Rzeczoznawcy, który oglądał rower zgłosiłem, ze oczekuje takiego samego.
    Zakład naprawczy rowerów odmówił naprawy bo właściwie dobre to był dzwonek,
    widelec, mostek, szczeki hamulcowe no i dętki i opony, może jeszcze
    ośki.Dostałem przekaz pocztowy z numerem szkody
    Dobry pomysł z tą sprzedażą za wyliczona wartość, tylko ja przyjąłem
    pieniądze, może należało nie przyjmować?
    Serdecznie pozdrawiam
    Tadeusz Musiał

    dostales juz jakies rozliczenie na papierze?

    bo zazwyczaj pierwsza propozycja ubezpieczalni przy szkodzie
    calkowitej to zanizona wartosc pojazdu, zawyzona wartosc wraku i
    proponuja wyplacenie roznicy i zabranie sobie wraku...

    byc moze stad to 150PLN...

    pozostaje wtedy odwolanie + propozycja zeby wrak sobie zabrali, albo
    pomogli go sprzedac za wyliczona wartosc ;)

    WS