  • 11. Data: 2005-12-22 17:47:06
    Temat: Re: wynajmuje pokoj - obowiazki wspollokatorow
    Od: Marcin Szawurski <x...@x...pl>

    KrzysiekPP wrote:

    > Mieszkanie jest twoja wlasnoscia i ty decydujesz kto tam moze przebywac,
    > jesli im sie to nie podoba, to moga spakowac rzeczy i sie wyniesc.

    Tak stary, opowiadaj dalej głupoty.

  • 12. Data: 2005-12-22 19:53:59
    Od: KrzysiekPP <k...@N...op.pl>

    > Tak stary, opowiadaj dalej głupoty.

    Udowodnij ;)

    --
    Krzysiek, Krakow

  • 13. Data: 2005-12-22 22:32:03
    Od: "Agata" <a...@g...pl>

    Użytkownik "Pav" napisał:
    > Niby tak, ale zastanów się, gdybyś Ty od kogoś wynajmowała pokój i by Ci
    > ten ktoś zaczął wymyślać ilu możesz mieć gości itp bzdury?Nikt takiej
    > umowy nie podpisze, tylko wyśle właścicielkę na drzewo:)Wolny rynek i
    > wolna konkurencja:)

    Nie mam zamiaru pisac w umowie liczby osob :) tak tylko pytam bo ostatnio
    byl spor miedzy nami ile osob moze przyjsc 'normalnie' i np siedziec i pic a
    od jakiej liczby osob to samo bedzie nazywalo sie impreza...:)

  • 14. Data: 2005-12-23 10:30:49
    Od: ray <r...@S...stop.wp.pl>

    Dnia Thu, 22 Dec 2005 20:53:59 +0100, KrzysiekPP napisał(a):

    > Udowodnij ;)

    a za co oni płacą? Nie za to, żeby im ktoś nagle nie mógł powiedział
    wynocha?

    pozdrawiam

  • 15. Data: 2005-12-23 10:41:39
    Od: KrzysiekPP <k...@S...op.pl>

    > a za co oni płacą? Nie za to, żeby im ktoś nagle nie mógł powiedział
    > wynocha?

    Oni płacą za swoje wlasne przebywanie. Za swoich gosci juz nie ...

  • 16. Data: 2005-12-23 11:12:34
    Od: Kocureq <a...@...stopce.pl>

    ray napisał(a):
    > a za co oni płacą? Nie za to, żeby im ktoś nagle nie mógł powiedział
    > wynocha?

    Placa za to co maja w umowie. Jesli tam jest napisane, ze orkes
    wypowiedzenia wynosi np. 1 dzien to maja problem :) (Chyba, ze akurat
    ten parametr jest inaczej okreslny w ustawie).

    =^;^= [ [nick][at][nick].com ] =^;^=
    / | [ GG# 1365999 ICQ# 31547220 ] | \