  • Data: 2006-03-21 06:12:51
    Temat: Re: wymiana wadliwego towaru
    Od: m...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

    Dzięki, ale przez godzinę nie potrafił tego zrobić
    serwisant w sklepie i kompa zostawiłem do następnego dnia.
    W bliźniaczym modelu w sklepie funkcje te działają.
    Stąd moje pytania o możliwość wymiany. Choć może okaże się,
    że poradzą sobie z tym problemem (życzę Im tego).
    Ale proszę o pomoc od strony formalnej, czy mogę żądać wymiany
    kompa, czy tylko czeka mnie naprawa gwarancyjna ? Laptopa kupiłem
    4 dni temu (w tym weekend) i po prostu nie zdążyłem wszystkiego
    przetestować.

    proszę o pomoc - m.zygmunt