  • 1. Data: 2002-10-21 12:08:21
    Temat: Re: wymiana towaru
    Od: "Bax" <b...@n...pl>

    witam ciebie piostaram sie pomoc a mianowicie. jsli towar jest dobry to
    znaczyz e dziala i nie ma wad ukrytych to ni ci przysluguja jakie
    wymiany. w twoim wypadku nie lepiej jest jednak usunac z listy a pozniej
    trzeba dodac inne czestotliwosci bo inaczej nie bedzie dzialac. jest to
    konfiguracja w karcie i zadna fundacja ani inna formacja nie udzieli ci
    innej. totyle mam nadzieje ze pomoglem.

    Pozdrawiam
    Krzysio

    Użytkownik "Arthec" <a...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości
    > Witam wszystkich mam taki oto problem:
    > 5 dni temu kupilem karte telewizyjna na ktora jest rekojmia 5 dni.
    Poniewaz
    > nie spelniala ona do konca moich oczekiwan chcialem ja dzisiaj oddac.
    Od razu
> [...]
    twierdzi ze
    > tak jest w kazdej innej karcie i nie chce jej wymienic (chcialem
    wymienic na
    > inna i doplacic 20zl). Twierdzi ze jak juz cos, to wina oprogramowania
    > powinienem sie z tym problemem zglosic do producenta. W zwiazku z tym
    > chcialbym dowiedziec sie kto ma racje a i jeszcze jedno krotkie
    pytanie na
    > koniec: W przypadku gdybym mial racje do kogo moglbym sie zwrocic o
    pomoc
    > (jest w Krakowie cos takiego jak fundacja ochrony praw konsumenta?)
    Dziekuje

    http://www.gazeta.pl/usenet/

  • 2. Data: 2002-10-21 12:14:05
    Temat: wymiana towaru
    Od: "Arthec" <a...@N...gazeta.pl>

    Witam wszystkich mam taki oto problem:
    5 dni temu kupilem karte telewizyjna na ktora jest rekojmia 5 dni. Poniewaz
    nie spelniala ona do konca moich oczekiwan chcialem ja dzisiaj oddac. Od razu
    zaznacze ze wzialem paragon a nie fakture. Problem jest w niej taki ze w
[...]
    inna i doplacic 20zl). Twierdzi ze jak juz cos, to wina oprogramowania i

  • 3. Data: 2002-10-21 12:28:56
    Od: "Jerzy Nowok" <b...@w...pl>

> [...]
    Poniewaz
    > nie spelniala ona do konca moich oczekiwan chcialem ja dzisiaj oddac.

    Twoje uprawnienia z tytułu rękojmi czy gwarancji opisane są pod:
    http://www.e-prawnik.pl/ep.php3/bD1wbCZwPTEyMw

    polecam ten serwis. (szukaj pod gwarancja)

  • 4. Data: 2002-10-21 12:49:37
    Od: "Daniel /Dan/ Sniegon" <d...@p...pl>

> [...]
    > jest blad przynajmniej tak mi sie wydaje a mianowicie. Podczas szukania
    > stacji radiowych nie wyszukiwanie nie dziala prawidlowo (moja opinia,

    <ciach>

    Zmien soft - faktycznie programy, ktore sa dostarczane do kart TV sa bardzo
    upierdliwe :( W necie mozesz znalezc kilka o wiele ciekawszych i
    uzyteczniejszych
    programow niz tych oryginalnych dostarczonych z karta.

    Znajac, zycie w tej drozszej karcie bedziesz mial albo ten sam albo bardzo
    podobny program
    a jedyna roznica bedzie zwiazana z technologia wytworzenia samej karty.
    Pozdrawiam
    Dan

  • 5. Data: 2002-10-21 13:43:05
    Od: "EMPI" <f...@k...uw.gov.pl>

    Hej !

> [...]
    dopiero
    > z listy trzeba sobie wybrac takie pod ktorymi jest a reszte usunac.

    Ale przecież przeszukiwanie jest czynnością jednorazową, jak już
    zaprogramujesz wszystkie stacje to potem tylko wybierasz i już.
    Nie widze problemu.

> [...]
    > (chcialem wymienic na inna i doplacic 20zl). Twierdzi ze jak juz cos,
    > to wina oprogramowania i powinienem sie z tym problemem zglosic do
    producenta.

    A pokazał Ci jak działa inny egzemplarz karty ?

    > W zwiazku z tym chcialbym dowiedziec sie kto ma racje

    hehe, pewnie prawda jak zwykle leży pośrodku ;-)))

    > W przypadku gdybym mial racje do kogo moglbym sie zwrocic o pomoc
    > (jest w Krakowie cos takiego jak fundacja ochrony praw konsumenta?)

    Jest Federacja Konsumentów oraz Wojewódzki Inspektorat Inspekcji Handlowej
    (nie wiem gdzie, ale są). Tam jak chcesz - możesz poszukać sprawiedliwości.

    EMPI
    http://www.empimusic.z.pl
    EL-PROJEKT już w sprzedaży !!! - http://www.el-projekt.wp.pl

    ---

  • 6. Data: 2002-10-21 18:34:13
    Od: "Lukasz Ciszewski" <l...@o...pl>

    primo: rekojmia to instytucja ustawowa ...przysluguje rok
    secundo.. jesli produkt w zapewnieniu producenta lub sprzedawcy mial czemus
    sluzyc /mial okreslone mozliwosci/ a jest inaczej to tez jest to wada i
    mozna korzystac z rekojmi

    pozdrawiam
    Lukasz Ciszewski