  • 1. Data: 2002-10-21 11:53:09
    Temat: Zmiana nazwiska i jego konsekwencje ... prosze pomozcie.
    Od: "Vego" <v...@3...de>

    Witam.

    Jestem ojcem malotniej corki ktorej matka niedawno poslubila faceta z ktorym
    zyje i wychowuje dziecko ktore jest moje ... niestety wymyslila sobie ze
    chce zmienic corce nazwisko na nowe czyli nazwisko obecnego meza ... i mam
    pytanie w zwiasku z tym ... czy moze bez mojej zgody zmienic nazwisko corki
    oraz czy jezeli zmieni je na obecne pozbawi ja to alimentow z mojej strony ?

    Jezeli to mozliwe chcialbym sie dowiedziec jak najwiecej w tej kwestii ...
    prosze odpowiedzcie gdyz nie mam pojecia co robic dalej gdyz placac alimenty
    i utrzymujac jako taki kontakt z corka nie chce aby jej matka zmienila jej
    nazwisko na zupelnie obcego faceta :(
    a juz obecnie corka mowi do mnie wujek :( a po tym fakcie zupelnie jej matka
    wymaze mnie z historii mojego dziecka :(

    pozdrawiam ... Arek. M.