eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawowymiana towaru › Re: wymiana towaru
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!pingwin.icm.edu.pl!mat.uni.torun.pl!news.man.torun.pl!n
    ews.man.poznan.pl!news.ipartners.pl!newsfeed.tpinternet.pl!news.tpi.pl!not-for-
    mail
    From: "Bax" <b...@n...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: wymiana towaru
    Date: Mon, 21 Oct 2002 14:08:21 +0200
    Organization: tp.internet - http://www.tpi.pl/
    Lines: 48
    Message-ID: <ap0so2$gna$1@news2.tpi.pl>
    References: <ap0r2c$9fp$1@news.gazeta.pl>
    NNTP-Posting-Host: pr116.poznan.sdi.tpnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news2.tpi.pl 1035204163 17130 217.97.31.116 (21 Oct 2002 12:42:43 GMT)
    X-Complaints-To: u...@t...pl
    NNTP-Posting-Date: Mon, 21 Oct 2002 12:42:43 +0000 (UTC)
    X-Priority: 3
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V5.50.4133.2400
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 5.50.4133.2400
    X-MSMail-Priority: Normal
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:111543
    [ ukryj nagłówki ]

    witam ciebie piostaram sie pomoc a mianowicie. jsli towar jest dobry to
    znaczyz e dziala i nie ma wad ukrytych to ni ci przysluguja jakie
    wymiany. w twoim wypadku nie lepiej jest jednak usunac z listy a pozniej
    trzeba dodac inne czestotliwosci bo inaczej nie bedzie dzialac. jest to
    konfiguracja w karcie i zadna fundacja ani inna formacja nie udzieli ci
    innej. totyle mam nadzieje ze pomoglem.

    Pozdrawiam
    Krzysio

    Użytkownik "Arthec" <a...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości
    news:ap0r2c$9fp$1@news.gazeta.pl...
    > Witam wszystkich mam taki oto problem:
    > 5 dni temu kupilem karte telewizyjna na ktora jest rekojmia 5 dni.
    Poniewaz
    > nie spelniala ona do konca moich oczekiwan chcialem ja dzisiaj oddac.
    Od razu
    > zaznacze ze wzialem paragon a nie fakture. Problem jest w niej taki ze
    w
    > oprogramowaniu do radia ktore jest dostarczane na plytce w pudelku z
    ta karta
    > jest blad przynajmniej tak mi sie wydaje a mianowicie. Podczas
    szukania
    > stacji radiowych nie wyszukiwanie nie dziala prawidlowo (moja opinia,
    > sprzedawcy calkiem inna) A blad jest nastepujacy: podczas szukania
    stacji
    > wyswietlane sa praktycznie wszystkie czestotliwosci i dopiero z listy
    trzeba
    > sobie wybrac takie pod ktorymi jest a reszte usunac. Sprzedawca
    twierdzi ze
    > tak jest w kazdej innej karcie i nie chce jej wymienic (chcialem
    wymienic na
    > inna i doplacic 20zl). Twierdzi ze jak juz cos, to wina oprogramowania
    i
    > powinienem sie z tym problemem zglosic do producenta. W zwiazku z tym
    > chcialbym dowiedziec sie kto ma racje a i jeszcze jedno krotkie
    pytanie na
    > koniec: W przypadku gdybym mial racje do kogo moglbym sie zwrocic o
    pomoc
    > (jest w Krakowie cos takiego jak fundacja ochrony praw konsumenta?)
    Dziekuje
    > za wysluchanie i czekam na odpowiedzi
    > pozdrawiam Artek
    >
    > --
    > Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl ->
    http://www.gazeta.pl/usenet/

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1