  • 1. Data: 2002-10-21 12:09:17
    Temat: Prawa do napisanego programu komputerowego ?
    Od: "TRS" <f...@p...onet.pl>

    Witam.
    Sytuacja wyglada nastepujaco: pracuje w firmie A. Na podstawie umow-zlecen (na
    poszczegolne etapy) tworze program komputerowy na sprzecie i oprogramowaniu
    firmy, ale poza godzinami pracy. Jak wyglada sprawa praw autorskich do mojego
    "dziela"? W umowach nie ma o tym mowy, wiec co konkretnie uzyskuje moj zaklad
    pracy: kod wynikowy? kod zrodlowy?
    Maja do niego wylacznosc?
    Przegladalem tekst ustawy o prawie autorskim ale niewiele praktycznych
    implikacji w mojej sprawie z tego winiknelo. Moze warto zaplacic za porade
    prawnika (BTW - czy taki prawnik nie siedzacy w tych sprawach bedzie
    wystarczajaco zorientowany?)
    Pozdrawiam,
    TRS
    archiwum i przeszukiwanie newsów