eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawowymiana towaru › Re: wymiana towaru
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!newsfeed.gazeta
    .pl!news.dialog.net.pl!not-for-mail
    From: "jjans" <j...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: wymiana towaru
    Date: Sat, 10 May 2003 12:39:14 +0200
    Organization: Dialog Net
    Lines: 31
    Message-ID: <b9ikqs$9je$1@absinth.dialog.net.pl>
    References: <b9icak$egg$1@absinth.dialog.net.pl> <b9ifv1$2up$1@news.onet.pl>
    NNTP-Posting-Host: dial-2937.lubin.dialog.net.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: absinth.dialog.net.pl 1052563100 9838 62.87.219.121 (10 May 2003 10:38:20
    GMT)
    X-Complaints-To: http://www.dialog.pl/dialog/internet/internet.php?id=41
    NNTP-Posting-Date: Sat, 10 May 2003 10:38:20 +0000 (UTC)
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2800.1123
    X-MIMEOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2800.1123
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:144844
    [ ukryj nagłówki ]



    TauRuSS wrote:

    >
    > Jeżeli dobrze rozumiem ,to telefon według swoich parametrów ma alarm
    > wibracyjny, ktory nie działa.

    Tak ma alarm wibracyjny.

    >Jeżeli istnieje możliwość naprawy aparatu, tak że wszystko będzie poprawie
    działało, to >serwis raczej nie ma obowiązku wymiany aparatu na twoje
    rządanie. Oni mają obowiązek >zwrócić ci sprawny telefon, a to jak tego
    dokanają to raczej ich wewnętrzna sprawa.

    O ile ja wiem, to prawo decyzyjne w tym zakresie przysługuje kupującemu.Czy
    się mylę?

    > Tu się dokładnie na tym nie znam, ale jeśli nie podpisałes umowy, to
    > możesz próbować odwołymać sie do prawa rękojmy,

    Czy dla towarów zakupionych w roku 2003 istnieje prawo rękojmi? Zresztą to
    mało istotne - telefon kupiłem w promocji.

    Moje dodatkowe i podstawowe pytanie jest takie- czy brak możliwości
    sprawdzenia aparatu w salonie oraz fakt stwierdzenia jego wady w chwili
    uruchomienia (po aktywacji karty sim) może być traktowane jako nabycie
    towaru niezgodnego z umową?

    Bartłomiej

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1