eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawowymiana towaru › Odp: wymiana towaru
  • Data: 2003-05-10 16:42:59
    Temat: Odp: wymiana towaru
    Od: "Marcin Olender" <d...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]


    Użytkownik jjans <j...@w...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:b9icak$egg$...@a...dialog.net.pl...

    > 1. przypisanie numeru seryjnego aparatu *IMEI* do umowy z operatorem
    sieci,
    > (no to co zrobi gdy telefonu nie da się naprawić?),

    Bzdura.

    > 2. niesamowite stwierdzenie *bo ja (on) na tym stracę*

    Poinformuj natychmiast jego przelozonego. Powinien wyleciec natychmiast z
    roboty. Nawet jesli to prawda, to powiedzenie tego klientowi powinno
    skutkowac natychmiastowym kopnikiem w dupe.


    > Wraz z aparatem otrzymałem kartę gwarancyjną, której warunki bardzo
    > ograniczają możliwość wymiany towaru. Gwarancji tej do chwili obecnej nie
    > podpisałem bo uważam, że nie mam takiego obowiązku, a jej treść ogranicza
    > moje prawa.
    >
    Gwarancja nie ogranicza zadnych praw!!! Jest czyms dodatkowym, dobrowolnie
    _dodanym_ przez producenta/sprzedawce ( gwaranta ). Uprawnienia z gwarancji
    nie powoduja uszczuplenia tych z ustawy o szczeg.war.sprzed.z.udz.konsu
    mogliby je chociaz jakos krocej nazywac... ).

    > Czy moje rozumowanie jest poprawne?

    Poza nie podpisywaniem gwarancji - tak.

    > Czy mam prawo do wymiany telefonu na
    > nowy?

    Tak. Uwaga - to jest moja interpretacja tego przepisu. przez to, ze
    funkcjonuje dopiero pare miesiecy, to nie ma jeszcze orzecznictwa
    potwiedzajacego ja, ale myle, ze wprost to wynika z tekstu art. 8.

    Pozdrawiam

    --
    Depi.


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1