    From: Tristan <n...@s...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: wymiana skrzynek pocztowych
    Date: Thu, 24 Jul 2008 22:46:12 +0200

    W odpowiedzi na pismo z czwartek 24 lipiec 2008 18:28
    (autor Maddy
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <g6aamp$smk$1@atlantis.news.neostrada.pl>):

    > No faktycznie.
    > W końcu nic nie stoi na przeszkodzie by za 2 lata rozdać klucze główne
    > do skrzynek pocztowych na ulicy albo lepiej po prostu powiesić ten klucz
    > na sznurku obok skrzynki.

    A po co rozdawać klucze? Koniecznie wszyscy wokoło muszą mieć dostęp do
    mojej korespondencji oraz prawo do zaśmiecania mi życia?

    > W końcu nie wiadomo ilu operatorów pocztowych będzie chciało doręczyć
    > list komuś w Twojej klatce,

    A co mnie to obchodzi? Jak chcą, niech sobie wieszają swoje skrzynki albo
    niech donoszą do drzwi. Ja sobie nie życzę, żeby moja korespondencja leżała
    na wierzchu oraz żeby śmieciarze mieli prawo mi podrzucać skrzynki.

    > Co za debil wymyślił że nasza ukochana, jedyna, naznaczona
    > martyrologicznie Poczta Polska ma mieć jakąś konkurencję!!!

    No więc właśnie... Powszechna dostępność usług pocztowych jest wg mnie dość
    kluczowa dla społeczeństwa i nie powinno się jej likwidować wot tak, żeby
    zrobić dobrze kilku właścicielom firm kurierskich. A o społeczeństwie już
    nikt nie pomyśli ;(

    --
    Tristan