  • 1. Data: 2006-12-07 19:27:41
    Temat: wymiana PJ bez zameldowania.
    Od: "Andrzej Jerzy Zacharewicz" <n...@n...pl>

    czy istnieje możliwość wymiany prawa jazdy nie posiadając adresu
    zameldowania na terenie Polski ?

    w urzędzie miejskim w Szczecinie zostałem poinformowany, że nie ponieważ:
    1. trzeba przebywać na terenie RP ponad 184 dni więc trzeba mieć meldunek.

    Jakie to wygląda formalnie?

    Pozdr.

  • 2. Data: 2006-12-07 20:59:16
    Temat: Re: wymiana PJ bez zameldowania.
    Od: Paweł Sakowski <p...@s...pl>

    Andrzej Jerzy Zacharewicz wrote:
    > czy istnieje możliwość wymiany prawa jazdy nie posiadając adresu
    > zameldowania na terenie Polski ?

    A po co w ogóle chcesz wymieniać?

    -------------------+
    -------------------+

  • 3. Data: 2006-12-08 08:58:07
    Od: "Andrzej Jerzy Zacharewicz" <n...@n...pl>

    Użytkownik "Paweł Sakowski" <p...@s...pl> napisał w wiadomości

    > A po co w ogóle chcesz wymieniać?

    dopisanie nowej kategori. nie wiem czy jest sens, żeby iść na kurs kat. C
    ponieważ nie wiem czy mi wymienią PJ.

    Pozdr.

  • 4. Data: 2006-12-08 20:19:53
    Od: Marcin Żyła <m...@m...com>

    Andrzej Jerzy Zacharewicz napisał(a):
    > Użytkownik "Paweł Sakowski" <p...@s...pl> napisał w wiadomości
    >
    > dopisanie nowej kategori. nie wiem czy jest sens, żeby iść na kurs kat. C
    > ponieważ nie wiem czy mi wymienią PJ.
    Wymienią

    Postękają i powydziwiają ale kwit będzie.
    MZ