  • 1. Data: 2006-12-07 18:55:34
    Temat: Gwarancja pytanie
    Od: "Cmx" <c...@d...plUSUN_TO.INVALID>

    Witam

    http://zenfist.pl/serwis_conditions.php

    Czy 13 pkt na tej stronie jest ok ?

    "Prawa gwarancyjne posiada wyłącznie bezpośredni nabywca sprzętu. Dalsze
    zbycie sprzętu nie powoduje przeniesienia praw gwarancyjnych na kolejnego
    nabywcę. "

    To jest chyba bezprawne ? Czy sie myle ?

    --
    Gg: 4645610 | Tlen: cmykus | Skype: kamil_darczynski

  • 2. Data: 2006-12-07 19:15:26
    Temat: Re: Gwarancja pytanie
    Od: scream <n...@p...pl>

    Dnia Thu, 07 Dec 2006 19:55:34 +0100, Cmx napisał(a):

    > To jest chyba bezprawne ? Czy sie myle ?

    Wg mnie jest to zgodne z prawem. Gwarancja to świadczenie dobrowolne na
    dowolnych warunkach.

    --
    best regards,
    scream (at)w.pl

  • 3. Data: 2006-12-07 22:30:00
    Od: Marcin Debowski <a...@I...ml1.net>

    Dnia 07.12.2006 Cmx <c...@d...plUSUN_TO.INVALID> napisał/a:
> [...]
    > nabywcę. "
    > To jest chyba bezprawne ? Czy sie myle ?

    Mylisz się.

    --
    Marcin