  • 1. Data: 2006-12-07 19:23:25
    Temat: samochodem służbowym
    Od: "Vigo" <z...@p...of.pl>

    Witam,

    Mam taki temat: wyjeżdżam służbowo za granicę. Jadę samochodem służbowym, z
    kolegą - kierowcą. Dwóch, bo to daleko. Wyjeżdżamy w wcześnie rano w
    niedzielę i jedziemy cały dzień - część trasy ja prowadzę. Jesteśmy w drodze
    16 godzin. Potem nocleg, w poniedziałek wizyta u klienta i po południu
    powrót ciemną nocą do domu.

    I tu okazuje się, że ja pracowałem tylko w poniedziałek - bo czas "dojazdu"
    w delegacji służbowej nie wlicza się do czasu pracy, a kolega-kierowca
    pracował także w niedzielę, bo to kierowanie jego praca.

    Czy takie rozliczenie czasu pracy jest ok?

    Vigo