  • Data: 2005-02-16 09:10:14
    Temat: Re: wymeldowanie
    Od: "Nick(i)" <...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

    bo wrote:

    > Prosze Cie, Czytaj uwazniej odpowiedzi..
    >
    > Bo zastosowanie sie do porad prawnika TEZ MOZE
    > wpedzic w klopoty.
    >
    > Zgodnie z prawek zrobisz wlascicielowi na zlosc,
    > a on zgodnie z prawem wypowie Ci umowe...
    >
    > Zadowolony ?
    >
    > Boguslaw

    matko i corko....
    slepy jak nic...
    zadnej umowy nie bylo...
    zreszta nie chodzi o mnie to co sie mam martwic.... :P

    a ja nie chce porad prawnika tylko informacji jak prawo reguluje sprawy ludzi ktorzy
    zaniedbali
    obowiazek wymelodwania sie i znikneli....

    wiesz co....
    nie umiesz czytac ze zrouzmieniem.... wracaj do podstawowki

    a pozatym jak juz cos to 'zadowlona' bo jestem kobieta jakbys nie zuwazyl poodmianie
    wyrazow

    --
    *****
    We are shaped by our thoughts, we become what we think.