    From: BartekK <s...@N...org>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: wymaganie na uczelni konkretnego oprogramowania
    Date: Thu, 14 Jun 2007 21:44:46 +0200

    Jasko Bartnik napisał(a):
    > Zapytaj skad ma zdobyc pakiet MS Office. Czy chce aby uczelnia
    > sfinansowala ta inwestycje, czy aby dziewczyna popelnila przestepstwo
    > zdobywajac "pirata"? Rozmowe, najlepiej, nagraj czyms. I prowokuj :)
    Próbowałem, chyba prowadzący (oraz prodziekan-do-spraw-niewiadomojakich)
    byli na to przygotowani. Praca jest teoretycznie do wykonania w domu,
    ale jeśli ktoś nie ma komputer/nie ma tego programu to ma przyjsc/umowic
    sie/wykonac prace w pracowni na uczelni w ktorej jest dostepny dla
    studentow M$. Wersji licencji "msdnaa" (czy jak ona sie tam zwie) nie
    dają - ta katedra, z okazji nietechnicznosci, nie posiada. Pozatym
    wersje dla studentow/uczniów/nauczycieli są teraz takie tanie, ale wcale
    nie ma konieczności zakupu bo uczelnia przeciez udostępnia tak wspaniale
    wyposażone pracownie... W zasadzie nagrałem, choć wiele się z nagrania
    nie wyciągnie (dużo szumów/trzeszczenia w kieszeni) to w dodatku tak
    ładnie mówili by nic nie powiedzieć za co można się złapać.
    A ja chcę się nie łapać wymagania "proszę zrobić" tylko wymagania "to
    ma być w tym programie" :|
    Widziałem nawet druk "program nauczania na kierunku... przedmiot ..."
    i wyraźnie było tam napisane iż zajęcia dotyczą podstaw pracy z
    _Microsoft_Excel_, w tym takie-i-takie działania (raczej wyglądało mi na
    własną ich produkcję niż pismo z ministerstwa, ale ktoś to musiał w
    końcu napisać). Nie zdążyłem niestety zanotować kto się pod tym
    podpisał, zwłaszcza że rozmowa zaczynała się robić niemiła a panowie
    zdali sobie sprawę iż nie jestem tutaj stroną sporu.

    --
    | Bartlomiej Kuzniewski
    173