  • Data: 2007-06-15 10:30:04
    Temat: Re: wymaganie na uczelni konkretnego oprogramowania
    Od: Wrak Tristana <n...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W odpowiedzi na pismo z piątek, 15 czerwca 2007 10:58
    (autor Krzysiek M.
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <f4tkdk$84q$1@atlantis.news.tpi.pl>):

    > Nie ale nie będa się czepiac czy ten tusz to Pentel, Noris, Pelikan czy
    > jakiś inny

    O ile wynik będzie właściwy. A jak pisał wątkotwórca, wynik z Calca odbiega
    od zaleceń.

    > tak, ale to ich nic nie kosztuje - no może poza poświęconym czasem na
    > ściągnięcie prog. ale pewnie jak powiedzą , ż enie maja to im dasz płytke
    > :)

    Ta... Byś wiedział, jak zrzędzą że np. tatuś nie pozwala nic instalować. Że
    naumieli się Excela w gimnazjumie itp...

    No i ja wybrałem OO właśnie z tego powodu, że jest najkorzystniejsze, ale
    widać tamten gość wybrał Excela... Nie da się niewybrać.

    --
    Wrak Tristana
    * Forum WO: http://forum.alrauna.org/

    napisz tu: z...@w...pl, t...@l...pl, e...@e...edu.pl,