  • Data: 2007-06-15 08:34:15
    Temat: Re: wymaganie na uczelni konkretnego oprogramowania
    Od: Wrak Tristana <n...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W odpowiedzi na pismo z piątek, 15 czerwca 2007 08:54
    (autor M&C
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <f4td47$b0b$1@atlantis.news.tpi.pl>):

    > Są kredki droższe i tańsze. Nikogo nie obchodzi których użyjesz, byleby
    > zadanie było wykonane poprawnie.

    jesteś pewny? na zajęciach z rysunku technicznego np. masz oddać pracę,
    która miała być odpowiednimi rysikami czy jak to się tam fachowo nazywa
    zrobiona w tuszu. Czy jeśli oddasz atramentem i patyczkiem, to zaliczą?

    > Tu nie chodzi o "stać na studiowanie" tylko o wymóg stosowania produktów
    > konkretnej firmy (tylko tej firmy) pomimo tego, że istnieją równie dobre
    > odpowiedniki innych firm.

    No cóż, pewne założenia trzeba przyjąć. A jeśli oddasz pracę w formacie
    obsługiwanym przez MegaArkuszMarzenki, to jak ma sobie profesor otworzyć to
    do sprawdzenia?

    Możliwości jest milion, ale na pewne rzeczy trzeba niestety się zdecydować.
    Na egzaminie na prawo jazdy też masz bodajże Ople i Cośtamy... Ciężko żebyś
    sobie nagle zażyczyła na przykład Astona Martini Wstrząśniętego.

    Ja na przykład na moich zajęciach i na sprawdzianach wymagam OpenOffice, bo
    tego wybrałem. A są protestanci, co chcą koniecznie Excela i Worda. I też
    muszą ulec.

    --
    Wrak Tristana
    * Forum WO: http://forum.alrauna.org/