  • Data: 2007-06-15 06:41:40
    Temat: Re: wymaganie na uczelni konkretnego oprogramowania
    Od: Wrak Tristana <n...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W odpowiedzi na pismo z czwartek, 14 czerwca 2007 23:12
    (autor Robert Tomasik
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <f4sb85$agm$1@nemesis.news.tpi.pl>):

    > przejść do porządku
    > dziennego nad nieświadomością twórcy programu nauczania, który zamiast
    > oczekiwać od pracy studenta określonej funkcjonalności nacisk położył na
    > formę.

    Tyle, że czasami ta forma może być elementem zadania. Np. ja robię zadania z
    arkusza, gdzie uczeń ma doprowadzić wykres do danego wyglądu. I potem część
    osób robi jak należy, a część ma wykres całkowicie inny. Bo się im losowo
    coś tam udało.

    A ja narzucam taki a nie inny wygląd w sposób przemyślany, żeby sprawdzić
    czy umie zmodyfikować różne elementy wyglądu domyślnego.

    Jeżeli zakład pracy ma narzucony spójny styl pism biurowych, to też uczeń
    musi umieć ten styl zachować. To nie tak, że liczy się treść. Forma często
    również.

    --
    Wrak Tristana
    * Forum WO: http://forum.alrauna.org/