  • Data: 2007-12-02 16:07:49
    Temat: Re: wyłudzenie podpisu
    Od: Krzysztof 'kw1618' z Warszawy <a...@...stopce.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Sat, 01 Dec 2007 22:21:06 +0100, |<onrad napisał(a):

    > Posterunkowy podetknął mi blankiet mandatu i kazał podpisać. Już bym
    > kurde podpisał, gdy... zauważyłem, że blankiet jest w ogóle nie
    > wypełniony.

    Moim zdaniem wytyczne do wypełniania wszelkich druków są takie, że
    wszystkie pola nie wypełnione powinny być wykreślone przed podpisaniem.
    Podobnie z protokołem przesłuchania, czy przeszukania... nie może być
    pustych pól... musi być kreska...
    Jest jeszcze troche druków np. nakaz aresztowania...

    ale nie potrafię podać podstawy prawnej, być może jest taka wewnętrzna
    instrukcja zaledwie...

    Krzysztof 'kw1618' Warszawa/Ursynow
    kontakt: http://grupy2.3mam.net