  • 1. Data: 2002-11-13 13:44:57
    Temat: wylaczenie rekojmi-mozliwe?
    Od: "RoccoM" <r...@w...wp.pl>

    5. Na oprogramowanie nie udziela się gwarancji, a rękojmia zostaje
    wyłączona. Wirtualna Polska S.A. nie udziela żadnych gwarancji dotyczących
    niniejszego oprogramowania,

    z umowy wp.kontakt

  • 2. Data: 2002-11-13 14:17:20
    Temat: Re: wylaczenie rekojmi-mozliwe?
    Od: p...@p...onet.pl

    > 5. Na oprogramowanie nie udziela się gwarancji, a rękojmia zostaje
    > wyłšczona. Wirtualna Polska S.A. nie udziela żadnych gwarancji dotyczšcych
    > niniejszego oprogramowania,
    >

    > z umowy wp.kontakt

    MISTRZOSTWO SWIATA da WP - pogratulowac

  • 3. Data: 2002-11-13 14:25:59
    Od: "Paweł z Wałbrzycha" <p...@o...pl>

    > MISTRZOSTWO SWIATA da WP - pogratulowac

    Dziwisz się???
    Przecież WP należy do Telekomuny SA.
    To wszystko tłumaczy...

    Paweł,

  • 4. Data: 2002-11-13 17:51:38
    Od: Gotfryd Smolik - listy dyskusyjne <s...@s...com.pl>

    On Wed, 13 Nov 2002, RoccoM wrote:

    >+ 5. Na oprogramowanie nie udziela się gwarancji, a rękojmia zostaje
    >+ wyłšczona. Wirtualna Polska S.A. nie udziela żadnych gwarancji dotyczšcych
    >+ niniejszego oprogramowania,

    Rękojmia IMHO przysługuje na towary i usługi[3].

    Jeśli kupujesz utwór literacki albo jakiś inny obrazek,
    to dopóki jego nośnik nie ma wad technicznych - nie bardzo
    możesz się czepiać. AFAIK nie ma regulacji "konsumenckich"
    dla wartości intelektualnych :] - i wielu[1] "tfurców"
    o różnej skali z tego korzysta, oświadczając bezczelnie
    że właśnie kupujesz sobie dzieło sztuki i NIC WIĘCEJ.
    Na początek - patrz Microsoft[2]...

    Niestety wygląda na to że jeśli "coś" nie jest przymusowo
    ujęte jako jakaś konkretna usługa lub sprzęt (jak np.
    AGD, RTV, obuwie...) dla których przymusy SĄ - to
    tak można...

    Pozdrowienia, Gotfryd
    [1] tylko mi nie pisać że "wszyscy" !
    [2] dobrze mi się zdaje że gwarantują aż 2 tygodnie na nośnik ?
    Czy może jednak tylko rok ? ;>
    [3] oczywiście w znaczeniu KC czy umów konsumenckich - z p. widzenia
    np. ustawy o VAT wartość intelektualna (no, sprzedaż wartości)
    jest zaliczona do usług !

  • 5. Data: 2002-11-14 08:18:15
    Od: "RoccoM" <r...@w...wp.pl>

    napisał w wiadomości
    tanpol.com.pl...
> [...]

    > ujęte jako jakaś konkretna usługa lub sprzęt (jak np.
    > AGD, RTV, obuwie...) dla których przymusy SĄ - to

    No wlasnie! Pytam, bo choc WP nie _sprzedaje_ Komunikatora, to IMO powinna
    brać zan odpowiedzialnosc. Niestety, tak jest tez w przypadku sprzedawcow
    oprogramowania. Wg mnie jest to zbytnie uleganie jakiemus srodowisku.
    Lekarze nie ponosza, autorzy nie ponosza itp "disklajmery" sa zmora, na
    ktora nie ma paragrafu.

    Pozdr

    RM