  • Data: 2005-01-03 15:39:03
    Temat: Re: wykroczenie ruch drogowy - sprawa w sadzie - moje prawa
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "slimak" <s...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:crb3q9$h13$1@nemesis.news.tpi.pl...

    > - wnioskowac o osobiste wezwanie na swiadkow policjantow ktorzy mnie
    > zatrzymali (a nie jakiegos malo orientujacego sie przedstawiciela)?

    Ten przedstawiciel, to oskarzyciel. i on sie w sparwie nie musi orientowac
    biegle, tak jak prokurator przed sądem. Musisz złożyć wniosek dowodowy o
    przesłuchanie policjantó w charakterze świadka.

    > - wnioskowac o wezwanie na swiadka innego (konkretna osobe)
    > funkcjonariusza policji w miescie,

    Procedura jak wyżej.

    > - wnioskowac o wezwania na swiuadka lub w roli eksperta przedstawiciela
    > komenry wojewidzkiej policji

    W charakterze świadka można wzywac tylko osobę, która widziała zajście albo
    ma jakąś wiedzę o tym zajściu. Z pytania wnoszę, że chcesz powołać biełego i
    o to złóż wniosek do sądu.

    > i czy bede tymze mogl zadac kilka swobodnych pytan?

    Tak, mozesz zadawać pytania.

    > - i ponadto jak wyglada sprawa odwolywania sie od wyroku sadu grodzkiego
    > .... bo w sumie wolalbym tu dostac wyrok niekorzystny zeby sprawa poszla
    > wyzej - wtedy nabierze rangi a na tym tez mi zalezy

    Oj, to zaczyna już peiniactwem z lekka trącac. Od wyroku sadu grodzkiego
    przysługuje apelacja.