  • 1. Data: 2005-08-30 19:55:51
    Temat: wykorzystywanie danych osobowych
    Od: "black_rosse" <b...@v...pl>

    Czy istnieje ustawa, mówiąca o nielegalnym i bezzgodnym wykorzystywaniu moich
    danych oosbowych ( na przykład numeru gadu gadu) przez osoby trzecie. Pytam,
    gdyż uważam, ze takie niemoralne i niegodziwe postępowanie powinno ponieść za
    sobą konsekwencje. Chciałabym sie dowiedzieć do kogo się w takiej sprawie
    zwrócić. Opisze swoją historię: Zawarłam znajomośc z oosobą pod nieznanym nr
    gg (gadu gadu),z tym, ze pierwsza wiadomość wypłynęła od niego. Poznaliśmy
    się, i wszystko byłoby ok, gdyby nie to,ze znajomosc okazała się fałszywa.
    Rozmawiałm z osobami które wczesniej, dośc długo znałam i po prostu wykręciły
    mi głupi, kretynski żart. Podały się za niego. Teraz chciałabym, zeby te osoby
    poniosły odpowiedzialnosć za swoje zachowanie! pozdrowienia, prosze o szybkie
    posty...

  • 2. Data: 2005-08-31 15:45:27
    Temat: Re: wykorzystywanie danych osobowych
    Od: "SQLwysyn" <s...@s...pl>

    Użytkownik "black_rosse" <b...@v...pl> napisał w wiadomości
    > Czy istnieje ustawa, mówiąca o nielegalnym i bezzgodnym wykorzystywaniu
    > moich
    > danych oosbowych ( na przykład numeru gadu gadu)

    A numer gadu-gadu to sa dane osobowe?????????

    --
    SQLwysyn
    of you" - Larry Flynt

  • 3. Data: 2005-08-31 15:58:50
    Od: "mm" <m...@p...onet.pl>

    > Użytkownik "black_rosse" <b...@v...pl> napisał w wiadomości
    >
    > A numer gadu-gadu to sa dane osobowe?????????

    Wydaje mi się, że nie są, ale jest jedno ale - do numeru gg można przypisać
    sobie swoje wszystkie dane osobowe, a więc znając numer gg można w takim
    przypadku poznać wszystkie inne dane ( jeśli są uzupełnione ).
    Tak tylko teoretyzuję, bo wydaje mi się, że od tego jest ta grupa.
    Nie się mądrzejsi wypowiedzą, bo też jestem ciekaw ( tylko bez dobrych rad
    prosimy ;)

  • 4. Data: 2005-08-31 18:40:49
    Od: "SQLwysyn" <s...@s...pl>

    Użytkownik "mm" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Wydaje mi się, że nie są,

    To dobrze ci sie wydaje, tym bardziej ze nieuzywany numer gg jest
    dynamicznie przekazywany innemu uczestnikowi.

    --
    SQLwysyn
    of you" - Larry Flynt

  • 5. Data: 2005-08-31 19:38:02
    Od: "mm" <m...@p...onet.pl>

    > To dobrze ci sie wydaje, tym bardziej ze nieuzywany numer gg jest
    > dynamicznie przekazywany innemu uczestnikowi.

    Zgodnie z art. 6 ust. 1 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych
    osobowych (t. j. Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 ze zm.), za dane osobowe
    uważa się wszelkie informacje dotyczące zidentyfikowanej lub możliwej do
    zidentyfikowania osoby fizycznej. Osobą możliwą do zidentyfikowania jest
    osoba, której tożsamość można określić bezpośrednio lub pośrednio, w
    szczególności przez powołanie się na numer identyfikacyjny albo jeden lub
    kilka specyficznych czynników określających jej cechy fizyczne, fizjologiczne,
    umysłowe, ekonomiczne, kulturowe lub społeczne (art. 6 ust. 2 ustawy).
    Stosownie do ust. 3 powołanego przepisu, informacji nie uważa się za
    umożliwiającą określenie tożsamości osoby, jeżeli wymagałoby to nadmiernych
    kosztów, czasu i działań. Danymi osobowymi będą zatem zarówno takie dane,
    które pozwalają na określenie tożsamości konkretnej osoby, jak i takie, które
    nie pozwalają na jej natychmiastową identyfikację, ale są, przy pewnym
    nakładzie kosztów, czasu i działań, wystarczające do jej ustalenia. Daną
    osobową będzie taka informacja, która pozwala na ustalenie tożsamości danej
    osoby, bez nadzwyczajnego wysiłku i nakładów, zwłaszcza przy wykorzystaniu
    łatwo osiągalnych i powszechnie dostępnych źródeł. Poza zakresem przedmiotowej
    definicji znajdzie się zatem taka informacja, na podstawie której
    identyfikacja osoby wymagać będzie nieracjonalnych, nieproporcjonalnie dużych
    nakładów kosztów, czasu lub działań.

  • 6. Data: 2005-09-01 15:33:47
    Od: "SQLwysyn" <s...@s...pl>

    > Zgodnie z

    ... no i co z tego?

    --
    SQLwysyn
    of you" - Larry Flynt

  • 7. Data: 2005-09-02 06:27:23
    Od: "mm" <m...@p...onet.pl>

    > Użytkownik "mm" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > ... no i co z tego?

    A na przykład to, że fakt przechodzenia numeru gg po jakimś czasie na inną
    osobę ( a takiego argumentu użyłeś ) nie ma tutaj zupełnie nic do rzeczy.

  • 8. Data: 2005-09-02 15:28:03
    Od: "SQLwysyn" <s...@s...pl>

    > A na przykład to, że fakt przechodzenia numeru gg po jakimś czasie na inną
    > osobę ( a takiego argumentu użyłeś ) nie ma tutaj zupełnie nic do rzeczy.

    Dziecko ty moje, nr gg NIE nalezy do danych osobowych. Własnie ci to
    klaruje. Tak trudno zalapac?
    Widze, ze ciezko kumasz wiec EOT.

    --
    SQLwysyn
    of you" - Larry Flynt

  • 9. Data: 2005-09-02 15:53:44
    Od: "black rosse" <b...@v...pl>

    > Użytkownik "mm" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Dziecko ty moje, nr gg NIE nalezy do danych osobowych. Własnie ci to
    > klaruje. Tak trudno zalapac?
    > Widze, ze ciezko kumasz wiec EOT.
    >
    > --
    > SQLwysyn
    > "If the First Amendment will protect a scumbag like me, it will protect all
    > of you" - Larry Flynt
    > nie ma sie o co kłócic . . . chciałam sie tylko dowiedziec, bo znajoma mi
    swinstwo zrobiła i nie moge jej tego wybaczyc!!!chciałabym ja stłuc na kwasne
    jabłko ale to by brzydko wyszło, wiec szukam sposobu w jakim mogłąbym sie
    delikatnie mówiąc "zemścic", nie jestem mściwa, ale nie lubie kłamców i
    oszóstów!!!nie wybaczam wtakich sprawach!