    From: Jacek Karczmarczyk <j...@b...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: wykorzystanie pieniędzy z kasy mieszkaniowej
    Date: Tue, 25 Oct 2005 16:43:16 +0200

    BL napisał(a):
    > podpisywałeś umowę zapewne przed 1 stycznia 2002).

    Jawol

    > W sumie to możesz
    > wydać kasę na dowolny cel, ale wówczas musisz zwrócić całą wykorzystaną
    > ulgę (pewnie 30% wpłat) + odsetki podatkowe. Jeśli nie chcesz,

    Oczywiście, że nie chcę, dlatego pytam. Jeśli się okaże, że akt
    notarialny pod to nie podchodzi to będę miał parę tys. do wydania, więc
    wolałbym ich jednak nie wydawać jeśli nie muszę.

    > Z głowy nie wymienię Ci tych
    > podkosztów, ale zajrzyj do BIP na stronach Ministerstwa Finansów i
    > poszukaj w odpowiedziach na pytania podatników. Jest pokaźna ilość
    > informacji.

    Na razie znalazłem tylko interpretację, która mówi, że można wliczać
    prowizje i opłaty bankowe, co też nie jest dla mnie bez znaczenia. W
    sprawie aktu not. na razie nic nie widziałem, ale będę szukać dalej. Dla
    pewności - czy chodzi o stronę http://sip.mf.gov.pl/sip (tymczasowo
    niedostępna...) czy też szukać jeszcze gdzieś indziej?

    --
    Jacek Karczmarczyk
    "Podoba mi sie to, co panowie mowia, ze sie podoba..." / Rejs

    [ tymczasowo http://karczmarczyk.akacje.pl ]