    From: "elektro" <p...@a...waw.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: wyimaginowany wypadek
    Date: Sat, 16 Nov 2002 12:04:34 +0100

    > Jaki wypadek ??? Gdzie? Kto kogo? Jakie straty? Sa ranni?
    > Za co ten mandat??? Dla swietego spokoju ???
    > Toz to jakis absurd!

    Wiem że to absurd i sytuacja jest po prostu dziwna.
    Mandat myslę że był wręczony przez policję dla świętego spokoju.
    Ale jak napisałem, nie chodzi tu o mandat.
    Może zacytuję moje pytanie:
    "Pytanie moje jest takie. Czy jest sens i możliwiść dochodzenia
    jakiejkolwiek
    sprawiedliwości. W końcu sprawę możnabyło załatwić zupełnie inaczej."

    Dla mnie problem dotyczy następującej sprawy.
    Jeśli jest zimno i jest kobieta z małym dzieckiem to raczej należałoby
    o całej sprawie zapomnieć i pozwolić żeby odjechała sobie w spokoju.
    Trzymanie na zimnie dziecka przez półtorej godziny to chyba nie jest dobre.
    Jako że na moją znajomą naskoczyły trzy osoby i została wezwana policja
    to przecież nie mogła sobie ot tak olać sprawy i pojechać.

    Pytasz: "Jaki wypadek ??? Gdzie? Kto kogo? Jakie straty? Sa ranni?"
    No to odpowiadam, dziecko w wyniku tych zajść jest dość mocno chore.
    Pamiętać trzeba że to co dla dorosłej osoby jest normalne dla
    półtorarocznego dziecka
    może być zgubne.

    Ale jeśli ta dyskusja dalej ma polegać na zadawaniu pytań związanych
    z uszkodzeniem pojazdów, nieprawidłowym parkowaniem czy wypisaniem mandatu
    to może lepiej ją skończyć.