  • Data: 2004-03-31 13:10:51
    Temat: Re: wycofanie powództwa
    Od: "Katarzyna Sz." <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Sprawca nic nie obiecal za wycofanie, tylko ja po prostu bardzo nie chcę
    mieć z nim do czynienia i w imię nieoglądania go jestem w stanie
    "odpuścić"..Poza tym, sprawa toczy się w dość odległym mieście, a więc
    uczestniczenie w niej wiąże się z dodatkowym czasem i
    pieniędzmi...Najważniejsze jest jednak to, co napisałam na początku - po
    prostu nie chcę się spotykać ze sprawcą (jest to wręcz niebezpieczne).